Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@08:17:59 GMT

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری از آبان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۵۷۵۵

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری از آبان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از آبان ماه انجام می‌شود، گفت: صندوقهای بازنشستگی جدیدی در کشور راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، محمد شریعتمداری امروز در یک نشست خبری در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در باره مطالبات ثبت شده در سامانه فارس من در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان اظهار داشت: ما به بازنشستگان به صورت ویژه توجه می‌کنیم، چنانکه در باره همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری 6 هزار و 500 میلیارد تومان در بودجه امسال در نظر گرفته شد که 30 درصد به سمت همسان‌سازی حرکت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با آقای نوبخت مذاکره کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که حقوق بازنشستگان کشوری را در همین ماه‌های آینده تا 90 درصد حقوق شاغلین برسانیم ولی به دو برابر 6 هزار و 500 میلیارد تومان برای این کار نیاز داریم.

وی افزود: امیدواریم با همت سازمان برنامه و خزانه بتوانیم تا آبان ماه همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری را انجام دهیم و این همسان سازی روی پایه حقوق می‌نشیند.

شریعتمداری درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز گفت: پس از 57 جلسه با بخش‌های مختلف دولت با دستور رئیس جمهور که در سایه شفاف سازی اطلاعات تأمین اجتماعی به دست آمد 32 هزار میلیارد تومان منابع دولت پرداخت شد به گونه‌ای که بازنشستگان 30 ساله زیر 2 میلیون و 800 هزار تومان و بازنشستگان با 35 ساله سابقه زیر 3 میلیون تومان دریافت نخواهند کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: معادل همین 32 هزار میلیارد تومان یعنی قریب به 30 هزار میلیارد تومان دیگر بدهی‌های دولت به سازمان تأمین اجتماعی تأدیه خواهد شد و برای این کار توافق اولیه با آقای نوبخت انجام شده و با آقای دژپسند و سازمان خصوصی سازی نیز توافق خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا شریعتمداری همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان

 

به گزارش تابناک ،افزایش حقوق فروردین ماه قرار بر این است در خرداماه واریز شود.

حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری با افزایش واریز خواهد شد.

حقوق فروردین ماه بدون افزایش حقوق واریز خواهد شد که نزدیک به همان ۷ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد