Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، روح الله متفکرآزاد، در خصوص تاثیر اجرای طرح افزایش مالیات بر خانه های خالی، اظهار داشت: قانون مالیات بر خانه‌های خالی که در حال حاضر اخذ می‌شود تاثیر گذاری لازم بر بازار مسکن را ندارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش میزان مالیات بر خانه‌های خالی می‌تواند در کاهش قیمت مسکن اثرگذار باشد، تصریح کرد: طرح افزایش مالیات بر خانه‌های خالی که کلیات آن در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید به شفافیت معاملات مسکن نیز کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طرح افزایش مالیات بر خانه‌های خالی می‌تواند در روند اجرای دولت الکترونیک نیز تاثیر گذاری داشته باشد، عنوان کرد: تا شفافیت در معاملات مسکن وجود نداشته باشد این اتفاق رخ نمی‌دهد.

پربیننده ترین قیمت مسکن در جنت‌ آباد و طرشت/ اجاره آپارتمان‌های طرشت چند؟ قیمت مسکن در محلات ارزان تهران وضعیت بازار مسکن در شرق تهران خبر خوب اسلامی برای مالکان مسکن مهر واگذاری زمین به وزارت راه برای مسکن سازی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مالیات معاملات مسکن مالیات مجلس شورای اسلامی سازمان امور مالیاتی بازار مسکن معاملات مسکن قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت مالیات بر خانه های خالی قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  محمدرضا عسگریان ؛فرماندار گلپایگان در کارگروه املاک و مستغلات شهرستان گفت: نظارت مستمر بر بازار مسکن موجب کاهش قیمت می‌شود و باید با همکاری یکدیگر و با ارائه راهکار مناسب به کاهش اجاره‌بهای مسکن در شهرستان کمک کنیم.
رئیس اتحادیه املاک و مستغلات شهرستان گلپایگان هم در این جلسه با بیان اینکه طی پنج ماه گذشته ۴۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است؛ افزود: در طی این بازرسی ها واحدهای بدون پروانه اخطار دریافت کرده‌اند و 30 طرح شکایت از بنگاه‌ها ثبت شده است که ۹۰ درصد آن به صلح و سازش منجر شد.


احمد حمزه لو؛ از صدور ۱۴ پروانه کسب جدید، و ابطال هشت پروانه کسب در گلپایگان هم خبر داد وگفت: پس از 6 سال، قانون اصلاح نرخ‌نامه طی فرایند قانونی و با همکاری شورای نرخ‌گذاری و انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان و کمیسیون اقتصادی و نظارت اتاق اصناف انجام شد.
وی با اشاره به اینکه ۱۵ درصد نرخ اجاره‌بهای مسکن در شهرستان افزایش یافته است، گفت: نرخ اجاره‌بهای مسکن از دوم اردیبهشت هر سال به دلیل تورم، قیمت تعمیر و تجهیز و عقب‌ماندگی عرضه از تقاضا افزایش پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • جهش بهای نفت در بازار جهانی