Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه که روز چهارشنبه با شبکه تلویزیونی روسیه24 گفت وگو می کرد، اظهار داشت: تصمیم اوپک پلاس برای کاهش محدودیت تولید نفت، بر اوضاع بازار جهانی نفت تاثیر منفی نمی گذارد.

نشست کمیته نظارت وزیران اوپک پلاس امروز به صورت وبینار برگزار شد و در آن چگونگی اجرای ادامه توافق کاهش تولید در دو ماه آینده میلادی بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  وی خاطرنشان کرد که افزایش سهمیه تولید نفت نباید به صورت قابل توجهی بر بازار و افزایش صادرات نفت تاثیر بگذارد زیرا ماه اوت دوره تقاضای گسترده برای محصولات نفتی و افزایش سفرها و لغو محدودیت بر اثر انتشار همه گیر بیماری کرونا است.

نوواک با اشاره به افزایش تقاضای داخلی برای خرید نفت اضافه کرد: در روسیه نیز ما شاهد احیای تدریجی سطح تقاضا برای خرید نفت هستیم که امکان می دهد اعلام کنیم بخش عمده افزایش تولید نفت برای تامین مصارف داخلی خواهد بود. 

وزیر انرژی روسیه گفت: امکان برای افزایش تولید نفت در ماه اوت خبر مثبتی برای شرکت های نفت روسیه است که می توانند از این راه وضع مالی خود را بهتر کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر آن تصمیم اوپک پلاس برای کاهش محدودیت تولید نفت بر روند اجرای بودجه روسیه و اجرای تعهدات اجتماعی دولت تاثیر مثبت می گذارد.

  به گفته نوواک، روسیه به صورت کامل مفاد توافق اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت را اجرا کرد و سطح اجرای آن 99 درصد حجم اعلام شده برای کاهش تولید نفت بود.

وی خاطرنشان کرد: در ماه اوت شرکت های روسی می توانند براساس توافق اوپک پلاس تولید نفت خود را افزایش دهند اما توافق بطور کامل اجرا خواهد شد.

 وزیر انرژی روسیه سپس به افزایش سطح تقاضا برای خرید نفت در بازار جهانی اشاره کرد و افزود: اگر در ماه آوریل سطح تقاضای خرید نفت نسبت به یک سال پیش 25 میلیون بشکه در روز کاهش یافته بود در ماه اوت بطور میانگین نسبت به یک سال پیش 10 میلیون بشکه در روز کاهش داشت.

وی تصریح کرد: سطح تقاضا در بازار جهانی بتدریج افزایش می یابد. 

برچسب‌ها روسیه اوپک پلاس نفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه اوپک پلاس نفت روسیه اوپک پلاس نفت برای کاهش تولید نفت اوپک پلاس خرید نفت ماه اوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است

سرگئی شویگو امروز (جمعه) گفت، روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده و نه منافع ژئوپلیتیکی و نه نظامی برای حمله به کشورهای این ائتلاف ندارد.

به گزارش ایسنا، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در جریان نشست وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در آستانه گفت: «روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است. ما نه منافع ژئوپلیتیکی و نه نظامی برای حمله به کشورهای این ائتلاف نداریم. ما  از مردم خود در سرزمین‌های تاریخی روسیه محافظت می‌کنیم.»

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزیر دفاع روسیه در ادامه صحب‌هایش افزود: «روسیه همواره حداکثر تلاش خود را برای حفظ ثبات استراتژیک و توازن قوا در جهان انجام داده است.»

شویگو در ادامه گفت، ادامه حملات نیروهای مسلح اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا می‌تواند منجر به عواقب فاجعه بار شود. حملات مداوم نیروهای مسلح اوکراین به این نیروگاه هسته‌ای نگران‌کننده است.

وی افزود، ساختارهای نظامی و سیاسی با محوریت آمریکا در تلاش برای بازسازی سیستم امنیتی در منطقه آسیا و اقیانوسیه برای تسلط است. بازگشت اسلامگرایان رادیکال از خاورمیانه، شمال آفریقا به جنوب شرق آسیا، پیش نیازهایی را برای نقاط جدید فعالیت آنها ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • دیدار وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه