Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا عباسی، مدیرکل پست استان مرکزی، با اشاره به افزایش مرسولات پستی در دوران شیوع کرونا گفت: در انعقاد قرارداد با فروشگاه‌ها و شرکت‌ها برای ارسال مرسولات اینترنتی نیز این استان رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده است.

وی کاهش مرسولات صادره و وارده خارجه در این استان را نیز ناشی از شیوع ویروس کرونا دانست و افزود: یک میلیون و ۲۰۰ هزار مرسوله در سه ماهه ابتدای امسال در استان جابه جا شده که از این تعداد ۵۵۰ هزار مرسوله صادره و ۶۵۰ هزار مرسوله وارده به استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پست استان مرکزی یادآور شد: سرویس‌ها و خدمات الکترونیکی بخش قابل توجهی از فعالیت‌های ما را به خود اختصاص داده که در این مورد هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشتیم.

عباسی با بیان اینکه سرویس‌ها و خدمات پستی به سمت بسته و امانت سوق پیدا کرده اظهار داشت: امانت و بسته‌ها در بخش صادره ۴۰ درصد و در بخش وارده ۱۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد پیدا کرده است. او همچنین با اشاره به توزیع ۲۴ هزار سیم‌کارت سرپرست خانوار این استان اضافه کرد: برای عبور از روزهای دشوار شیوع ویروس کرونا، ۳۲۴ واحد پستی استان مرکزی در دفاتر شهری، روستایی و نمایندگی‌ها با بهره‌گیری از ۱۶۶ نیرو در سه نوبت کاری مشغول ارائه خدمت هستند.

بیشتر بخوانید

بالاترین شمار ترافیك مرسولات پستی در دوران شیوع كرونا رقم خورد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت پست پست استان مرکزی مرسولات پستی خرید اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور

محمد حسین کاویانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار گمرک در ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۰۷ هزارتن پنبه وارد کشور شد.

به گفته او، با توجه به آنکه ۱۰ تا ۱۵ هزارتن محصول از سال قبل در انبارها باقی مانده است، انتظار می رود که تا شهریور ،قبل از ورود محصول جدید به بازار توسط صنعت نساجی خریداری شود.

کاویانی ادامه داد: قیمت کنونی خرید تضمینی هرکیلو پنبه ۳۵ هزارتومان است، درحالیکه بارها اعلام کرده ایم که قیمت خرید پنبه باید ۳ تا ۳‌.۵ برابرنرخ خرید تضمینی گندم باشد تا برای کشاورزان صرفه اقتصادی داشته باشد، در غیراین صورت به سبب هزینه های بالای کاشت، داشت و برداشت کشاورزان به سمت زراعت دیگر محصولات نظیر چغندر و شالی می روند.

مدیر عامل صندوق پنبه با اشاره به راهکار خودکفایی پنبه افزود: با توجه به آنکه پنبه یکی از محصولات استراتژیک محسوب می شود، از این رو وظیفه دولت است که حمایت های لازم را از زراعت این پنبه انجام دهد به طوریکه همانند کشورهای تولیدکننده پنبه یارانه تخصیص دهد.

به گفته او، براساس برنامه ریزی وزارت جهاد امسال سطح زیرکشت پنبه باید به ۱۱۷ هزارهکتار برسد، درحالیکه برآورد می شود که حداکثر به ۸۵ هزارهکتار برسد.

کاویانی با بیان اینکه سالانه ۱۸۰ هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی است، گفت: بنابر آمار تولید پنبه جوابگوی ۵۰ درصد نیاز صنعت نساجی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد