Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریتزیو ساری گفت وضعیت یوونتوس طوری است که گاهی اوقات پتانسیل عظیمی در این تیم حس می کند و گاهی همان تیم باعث ناامیدی اش می شود.

در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، یوونتوس به سختی موفق شد مقابل ساسولو به تساوی برسد و بازی این دو تیم 3-3 شد. یوونتوس با این تساوی، فاصله خود با آتالانتا، تیم رده دوم جدول را به هفت امتیاز رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس پس از عوض کردن برد 2-0 با تساوی 3-3 در مصاحبه با اسکای ایتالیا در خصوص مشکلات یوونتوس صحبت کرد.

یوونتوس ثبات ندارد

یک مربی از تیمش انتظار ثبات دارد و ما از نظر بدنی و ذهنی ثبات نداریم، البته این اتفاق برای خیلی تیم های دیگر هم می افتد. لحظاتی در زمین خیلی قوی هستیم و در برخی مقاطع، به قدری مجهول ظاهر می شویم که درک آن مشکل است. اخیرا برابر تیم هایی قرار گرفتیم که فرم بسیار خوبی داشتند و ساسولو هم یکی از این تیم ها بود. ساسولو چهار بازی اخیرش را برده بود و اگر آن ها همین گونه مستحکم و باثبات باشند، می توانند آتالانتای آینده باشند.

 ساری: برقرار کردن تعادل در یوونتوس آسان نیست

معتقدم اگر مشکل ثبات نداشتن را حل کنیم، در مسیر درستی هستیم. هر تیمی اگر بتواند به یک سوم دفاعی ما برسد و پاسکاری کند، می تواند روی دروازه ما خطرساز شود. در خط دفاعی به مشکل خوردیم زیرا هافبک هجومی ساسولو، رابط بین خطوط هافبک و حمله آن ها بود. توپ را بارها لو دادیم و این عجیب بود. گاهی اوقات حس می کنم این تیم یوونتوس پتانسیل بسیار بزرگی دارد و گاهی اوقات تیم باعث تعجب و سردرگمی من می شود چون بازیکنان به مهاجمان حریف اجازه می دهند به راحتی وارد محوطه جریمه ما شوند. باید تعادل مناسبی در تیم برقرار کنیم و این کار آسان نخواهد بود.

مصدومیت، دلیل تعویض کیه لینی 

باید توپ را بیشتر در اختیار داشته باشیم چون پاسکاری باعث می شود در زمین حریف بمانید و سرعت بازی را کنترل کنید. گاهی اوقات برای رسیدن به دروازه حریف خیلی عجله می کنیم. بازی کردن کیه لینی؟ جورجو کیه لینی طی 3-4 روز اخیر فرم خوبی داشت و در غیاب بونوچی مهم بود بازیکنی با شخصیت و تجربه کیه لینی در زمین داشته باشیم. با این حال پیش از پایان نیمه اول، عضله ساق پای کیه لینی دچار گرفتگی شد و درخواست تعویض داد.

در همین راستا بخوانید:

 ساسولو 3-3 یوونتوس؛ تیم ساری به کامبک خوردن عادت کرده است نکات جالب از جدال ساسولو و یوونتوس / از گلزنی دنیلو در روز تولدش تا ناکامی کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گاهی اوقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس از شفیلدیونایتد قعرنشین میزبانی کرد و در دیداری سخت با نتیجه 4-2 برنده شد.

یونایتد دو بار از حریفش عقب افتاد و نتیجه را با گل‌های هری مگوایر و برونو فرناندز به تساوی کشاند که در دقایق 81 و 85 با گل فرناندز و پاس گل این ستاره پرتغالی به راسموس هویلوند، شیاطین سرخ در بازی خانگی با کسب سه امتیاز ورزشگاه اولدترافورد را ترک کردند.

اریک تن هاخ پس از بازی گفت:"ما دو گل خوردیم و کار را برای خودمان سخت کردیم. باید مقاومت‌مان را نشان می‌دادیم. فقط مربوط به امروز نبود، بازیکنانم روحیه جنگندگی دارند."

درخشش برونو فرناندز؟

او فرم شگفت انگیزی دارد. این همان چیزی است که ما از شماره 10 خود انتظار داریم. او بسیار سازگار است و خوب بازی می‌کند.

واکنش تیم به عقب افتادن؟

آیا حتی کمی وحشت در چهره بازیکنان دیدید؟ نه، نه، ما خیلی خونسرد بودیم. در طول بازی به موقعیت‌سازی ادامه دادیم.

در 15 دقیقه پایانی در بهترین فرم ممکن بودید؟

نه، 70 دقیقه در ومبلی خیلی بهتر بود. ما می‌توانیم در لحظات حساس خیلی خوب بازی کنیم. البته وقتی تغییرات زیادی در تیم وجود دارد، آسان نیست.

کاسمیرو؟

فکر می‌کنم او به همراه هری مگوایر یک مدافع میانی بسیار خوبی است. هنگام مالکیت توپ و هنگامی که توپ را نداشتیم تو خیلی با ثبات بازی کرد.

روند تیم؟

ما برای پیشرفت تیم تلاش می‌کنیم. تعداد گل‌هایی که در این لحظه به ثمر می‌رسانیم، پیشرفت بزرگی است. اگر ما چهار مدافع در عقب داشته باشیم، مطمئنم که ثبات بیشتری خواهیم داشت.

بازیکنانی که از مصدومیت برمی‌گردند؟

میسون مونت، فکر می‌کنم او برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم