Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت توئیتر اعلام کرد که احتمالا حساب ‌های تعدادی از شرکت ‌ها و شخصیت‌ های معروف جهان از جمله «باراک اوباما» و «بیل گیتس» هک شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، حساب‌های کاربری برخی از شرکت ها و شخصیت ‎های معروف آمریکا و دیگر کشورها هک شده است.

شرکت توئیتر اعلام کرد که در حال تحقیق درباره هک احتمالی برخی صفحات در این شبکه اجتماعی است و پس از بررسی داده‌ها، بیانیه ای را در این خصوص صادر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات اولیه نشان می‌ دهد که حساب کاربری «بیل گیتس» موسس مایکروسافت و «الون مسک» موسس شرکت تسلا هک شده است.

بر اساس این گزارش، هکرها پیام‌هایی درباره «بیت‌کوین» در صفحات هک شده شخصیت های معروف دیگر از جمله باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا و جو بایدن معاون وی پست کرده‌اند.

شرکت توئیتر همچنین اعلام کرد که هکرها صفحات شخصیت‎های معروف دیگری مانند «جف بزوس» و «مایکل بلومبرگ» و شرکت‌هایی مانند «اپل» و «اوبر» را نیز هک کرده‎اند.

انتهای پیام

R1283/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط حمله هکری کشور آمریکا دونالد ترامپ بیشتر بخوانید... پیشتازی ۴ درصدی بایدن نسبت به ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمله هکری کشور آمریکا دونالد ترامپ حمله هکری اخبار آمریکا دونالد ترامپ هک شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با 8 شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟