Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمان متحدین شامگاه چهارشنبه در جمع رسانه‌ها از احتمال ابتلای شهردار کرمان به ویروس کرونا خبر داد و افزود: امور جاری شهرداری کرمان هم‌چون گذشته در حال انجام است و هیچ خللی در فعالیت‌ها به‌وجود نیامده است.

وی اظهار داشت: شهردار کرمان اکنون هیچ علائمی ندارند، اما در منزل در حال استراحت هستند و تا زمانی که نتیجه آزمایش تشخیصی وی منفی نشود، در ایزوله خانگی قرار خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان افزود: شهردار کرمان هم‌اکنون، امور شهرداری را از منزل پیگیری و دستورات لازم را صادر می‌کنند.

وی از ابتلای یکی از معاونان شهردار کرمان به کرونا نیز خبر داد و گفت: معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان نیز مدتی پیش به کرونا مبتلا شد که تقریباً شنبه هفته آینده، ۱۴ روز دوران قرنطینه وی نیز تمام خواهد شد و می‌توانند در محل کار خود حضور پیدا کنند.

متحدین بیان داشت: این مسئول شهرداری کرمان نیز علائم شدیدی از بیماری ندارد، اما در منزل دوران نقاهت خود را می‌گذراند.

وی با اشاره به خانواده چهار هزار نفری شهرداری کرمان عنوان کرد: شهرداری از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، تمهیدات لازم را برای پیشگیری از آلوده‌شدن کارکنان و ارباب رجوع به ویروس کرونا اندیشیده، اما طبیعی است که شیوع ویروس کرونا در شهر کرمان، خانواده بزرگ شهرداری را نیز تا حدودی درگیر کند، اما خوشبختانه افرادی که تاکنون به کرونا مبتلا شده‌اند، حال عمومی خوبی دارند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان در پایان برای تمام بیماران مبتلا به کرونا آرزوی بهبودی و سلامتی کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وضعیت قرمز یا هشدار در ۲۵ استان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۶۴ هزار و ۵۶۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۹۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۳ هزار و ۴۱۰ نفر رسید.

سیما سادات لاری روز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۵ تیر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۸۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۷۷۵ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۴ هزار و ۵۶۱ رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته،۱۹۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۱۳ هزار و ۴۱۰ نفر رسید.

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۲۷ هزار و ۵۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۴۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری بیان کرد: تاکنون دو میلیون و ۴۸ هزار و ۴۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا  سید مهران عالم‌ زاده کرمان شهرداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان شهرداری کرمان ویروس کرونا کرمان شهرداری کرمان ویروس کرونا شهرداری کرمان شهردار کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع

سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان با اشاره به طرح جامع شهر اصفهان گفت: محدوده شهر، ارتفاعات و کاربری‌ها، از جمله موضوعات اساسی و کالبدی است که در این طرح پیگیری می‌شود.

سعید صادقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فرایندهای اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای در ۱۴۰۳ اظهار کرد: تمام این فرایندها در راستای تسریع و تسهیل پاسخگویی به متقاضیان و اربابان رجوع است، همچنین سیاست‌گذاری‌هایی که در این حوزه انجام می‌شود، بتواند به فرایند پاسخگویی کمک کند.

وی با بیان اینکه این اداره کل سعی دارد در چند حوزه ورود پیدا کند، افزود: اولین موضوع این است که بتوانیم کارشناسان مناطق را به لحاظ سطح علمی و فنی به‌روز نگه داریم تا بتوانند به‌درستی و بر اساس ضوابط، پاسخ متقاضیان را در کمترین زمان بدهند؛ در این راستا کلاس‌های آموزشی پیش‌بینی شده است تا بتوانیم این کار را انجام دهد.

سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح‌هایی که بتواند طرح تفصیلی و توسعه شهری را غنی از اطلاعات کند و موجب شود تا کاربر منطقه و شهروند از طریق سامانه شهرسازی الکترونیک به حداکثر اطلاعات مدنظر دستیابی پیدا کند و از برداشت‌های سلیقه‌ای و کندی روندی پاسخگویی جلوگیری کند، گفت: طرح جامع برای آینده شهر اهمیت زیادی دارد، با توجه به قرارداد اخیر اداره کل راه و شهرسازی با مشاور طرح جامع، شهرداری نیز به‌عنوان مصرف‌کننده می‌تواند در این طرح اثرگذار باشد.

صادقانی ادامه داد: شهرداری اصفهان به این حوزه ورود کرد و کمیته‌های تخصصی در معاونت شهرسازی تشکیل شد، همچنین پیگیری می‌شود تا موارد مدنظر شهرداری توسط اداره کل راه و شهرسازی لحاظ شود.

وی با بیان اینکه محدوده شهر، ارتفاعات و کاربری‌ها، از جمله موضوعات اساسی و کالبدی است که در این طرح پیگیری می‌شود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در زمان مقرر و بر اساس قول‌های مشاور، خروجی‌های این طرح را داشته باشیم.

کد خبر 749160

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • چگونه به فاسیولا مبتلا می شویم؟
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • عرضه خودرو های وارداتی از فردا یکشنبه