Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری همه دستگاه‌ها و مسئولان را در مقابله با ناهنجاری‌های فرهنگی مسئول خواند و گفت: دستگاه‌ها و نهادها باید با همکاری و هم‌افزایی برای رفع این مشکلات بسیج شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام ۲۵ تیرماه در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به مشکلات اخیر فرهنگی استان در زمینه‌های عفاف و حجاب و گردشگری، گفت: متأسفانه اخیراً شاهد یک سری ناهنجاری فرهنگی در مناطق گردشگری استان بودیم که باید برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به تلاش دشمن برای گسترش بی‌بندوباری در جامعه اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولان باید نسبت به ناهنجاری‌های فرهنگی با حساسیت برخورد کنند تا آسیب‌های این حوزه رنگ ببازد.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه رواج فسادهایی مانند بی‌حجابی و بی بند و باری هرچند از روی غفلت باشد یا عمدی، بسیار ناراحت‌کننده است، اظهار کرد: اکنون این مشکلات به یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های اهل ایمان و خانواده‌های شهدا تبدیل شده است که لازم است سریعاً برطرف شود.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه دشمنان به دنبال مخدوش کردن ارزش‌های نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: اگر در رفع مشکلات فرهنگی جامعه کوتاهی کنیم شاهد شکست فرهنگی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری همه دستگاه‌ها و مسئولان را در مقابله با ناهنجاری‌های فرهنگی مسئول خواند و ادامه داد: دستگاه‌ها و نهادها باید با همکاری و هم‌افزایی برای رفع این مشکلات بسیج شوند.

امام جمعه شهرکرد بر نقش پررنگ فعالان فرهنگی و مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: همه کمبودها اعم از لباس‌های مذهبی و البسه ویژه عفاف و حجاب با همکاری اصناف استان تهیه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه چهارمحال و بختیاری عفاف و حجاب ناهنجاري امام جمعه شهرکرد ناهنجاری های فرهنگی چهارمحال و بختیاری دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، میران بارش‌ها بر حسب میلیمتر به این شرح زیر است:
اردل: ۱۱.۶
ایلبگی: ۲.۴
بازفت: ۵.۸
بروجن: ۲.۶
بلداجی: ۲.۶
بن: ۲.۴
دوآب صمصامی: ۴.۶
سامان: ۳.۴
سورشجان: ۳.۴
شلمزار: ۴.۷
شهرکرد: ۵.۹
فارسان: ۵.۱
فرخشهر: ۴.۶
کوهرنگ: ۱۱.۷
لردگان: ۶.۳
لیرابی: ۱۰.۸
مال خلیفه: ۵.۵

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • وحیدی: «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است/ باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است