Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@04:49:42 GMT

سرپرست صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۷۰۴۶

سرپرست صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی منصوب شد

طی مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت «عباس جرجانی» به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مشیرالحق عابدی» شامگاه (25 تیر) در این جلسه با بیان اینکه رییس سابق صمت خراسان جنوبی کارآمد و کاردان بود، اظهار کرد:  «شهرکی» به درخواست شخصی خود به استان سیستان و بلوچستان می رود و به عنوان مدیرکل صمت آن استان منصوب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی افزود: تفاهم نامه هایی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری ایمیدرو، ایدرو و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) منعقد شده که ایمدواریم با به ثمر رسیدن این تفاهم نامه ها شاهد اتفاقات خوبی در حوزه صمت استان باشیم.

 

در این جلسه «داود شهرکی» رئیس سابق صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: طی سال های مسئولیتم یک روز و یک ساعت را به بطالت نگذراندم و برای توسعه استان تلاش کرده ام ولی از مردم خواستارم اگر به نتیجه مطلوب نرسیده است، حلال کنند، هم اکنون قصد ارائه گزارش و عملکرد را ندارم.

 

در این مراسم همچنین «رضا علیزاده بیرجندی» رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی اظهار کرد: در خراسان جنوبی ۳۲ هزار واحد صنفی داریم که ۱۴ هزار واحد مربوط به مرکز استان است.

 

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و افزایش قیمت های کالا ها و ارز، گفت: در این زمینه با تلاش های مدیرکل سابق یکی از استان های نمونه کشور بوده و مشکلی نداشته ایم.

 

در این مراسم «عباس جرجانی» به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی معرفی و از «داود شهرکی» رئیس پیشین این سازمان تقدیر شد.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی بیرجند خراسان جنوبی معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

مدیرعامل شرکت گاز کشور طی حکمی حمید طالبی را به عنوان سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مجید چگنی طی حکمی حمید طالبی را به عنوان سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

پیش از این ریحان بهادر مدیریت شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت وی در اسفند ۱۴۰۰ به این سمت منصوب شده بود.

استخدام‌های بدون ضابطه در دوران مدیریت ریحان بهادر در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین حواشی این شرکت بود، موضوعی که همچنان معترضان به آن خواستار ورود سازمان بازرسی و شفاف سازی هستند.

کد خبر 749847

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • سد و سازه‌های آبی این شهر هم سر ریز شد
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند