Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای دومین باردر طول هفته بارش تگرگ و سیل راه عشایر سهند را در مراغه مسدود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، سیدعلی موسوی حسینی فرماندار شهرستان ویژه مراغه اظهار داشت: بارش تگرگ و باران شدید عصر دیروز برای دومین بار در طول هفته راه عشایر منطقه بایندر سهند را مسدود کرد.

وی افزود : براثر سیل نزدیک به 10 کیلومتر از راههای عشایری تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی حسینی اضافه کرد: سیل برای دومین بار در سه روز گذشته آب بند مجتمع آبرسانی شهید دهقان را تخریب و آبرسانی به 26 روستای شهرستان مراغه دچار مشکل شده است.

وی افزود : از صبح امروز با اعزام ماشین آلات و نیروهای امدادی بازسازی راههای تخریب شده در مراتع سند و رفع مشکل آبرسانی به روستا های برطرف می شود.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: در طول هفته بارش باران، تگرگ و سیل 650 میلیارد ریال به بخش کشاورزی، مسکونی و زیرساخت های روستایی شهرستان خسارت وارد کرده است.

موسوی حسینی افزود: براثر سیل 217 خانه در 8 روستای شهرستان 30 تا 60 درصد دچار خسارت شده است.

وی گفت: براثر سیل بخشی از باغ های در روستاهای شلیل وند، قرطاول، کهجوق و مغانجق تخریب و به محصولات سردرختی خسارت وارد شده است.

به گفته فرماندار شهرستان مراغه، سیل علاوه از خانه ها و باغ ها، بخش از زیادی از راهها بین مزارع در منطقه را تخریب کرده است.

انتهای پیام/60007

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل عشایر آب مراغه فرماندار مراغه تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز تگرگ باران رعد و برق ماشین آلات زیرساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب «نور» در کشور اظهار داشت: اجرای طرح نور اقدام بسیار ارزشمندی در جامعه است که از اجراکنندگان این طرح در کشور و بخصوص در شهرستان تقدیر می شود.

فرماندار گناوه افزود: بر همه ما واجب است که از این اقدام حمایت کنیم و ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای این طرح مهم با نیروی انتظامی همکاری و همراهی کنند.

صفری گفت: جامعه ما یک جامعه اسلامی و دینی است و از این طرح در بین مردم استقبال خوبی شده است و با برنامه ریزی های انجام شده با تذکر و ارشاد و راهنمایی پیشرفت خوبی در اجرای طرح را شاهد هستیم.

وی پیرامون ساماندهی دست فروشان در بازار گناوه با بیان اینکه برای حل مشکل باید از خرد جمعی استفاده شود، گفت: مسئولیت انجام این کار بر عهده شورای شهر و شهرداری است و همه ادارات مرتبط ملزم به حمایت و پشتیبانی هستند و باید کمک کنند.

فرماندار گناوه بیان کرد: مجموعه فرمانداری و فرماندار و ادارات و دستگاه ها اجرایی با تمام توان و امکانات از طرح ها و برنامه های توجیه شده شورا و شهرداری در این زمینه حمایت و همکاری خواهند کرد.

فرماندار گناوه افزود: طرح های عمرانی، فرهنگی و هر طرح و مسیر و برنامه توجیه شده ای که شورا و شهرداری در این زمینه داشته باشند حمایت می کنیم.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی، دادستانی و اصناف درخواست می شود که در این زمینه همکاری و فرهنگ سازی کنند.

وی گفت: نگرانی ها در این زمینه باید رفع و این کار باید عملیاتی شود.

وی ادامه داد: همه مشکلات باید با همکاری، همراهی و همفکری و مشورت هم در سطح شهرستان حل شود و از راهکارها و پیشنهادها و طرح ها برای رفع نواقص و مشکلات استقبال می شود تا همه در کنار هم برای رفع مشکلات کار و کمک کنیم.

کد خبر 6092411

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران