Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدنجیم حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون دو هزار و ۷۳۴ فقره پرونده تخلف به شعب تعزیرات حکومتی استان کردستان وارد و تعداد دو هزار و ۵۷۶ فقره پرونده مختومه شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای احکام صادره از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی کردستان، افزود: از اجرای پرونده‌های تعزیراتی از ابتدای سال جاری بیش از ۶۵۱ میلیارد ریال جزای نقدی از متخلفان وصول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان بیان کرد: بیشترین پرونده‌های وارده به شعب مربوط به تخلفات حوزه کالا و خدمات با هزار و ۹۳۳ پرونده بوده و پرونده‌های قاچاق کالا و ارز با ۶۶۴ پرونده و پرونده‌های حوزه بهداشت دارو و درمان با تعداد ۸۱ فقره در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

وی عنوان کرد: شایان ذکر است بیشترین تخلف‌های ارتکابی موضوع تعزیرات حکومتی از آغاز سال ۹۹ در استان مربوط به تخلف گران فروشی با ۶۵۷ پرونده، عدم درج قیمت با ۴۸۴ پرونده و تخلف حمل کالای قاچاق با تعداد ۳۶۶ پرونده بوده است.

حسینی اظهار داشت: واحدهای گشت اداره کل تعزیرات حکومتی استان کردستان با تشکیل ۹۱ اکیپ گشت از آغاز سال جاری در معیت دستگاه‌های متولی در امر نظارت بر بازار مانند صنعت معدن و تجارت، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی طرح‌های مانند مقابله با گران فروشی و احتکار خودرو، مبارزه با گران فروشی و احتکار لوازم خانگی، طرح مقابله با کرونا را اجرا کرده است.

کد خبر 4974554

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی گرانفروشی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند استانداری سمنان سیستان و بلوچستان شهرستان کرج تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۵ هزار لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی بیرجند هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیون، سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد