Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نسخه پیچ جنسیت: آقا، خانم مسلط به امور داروخانه دارای تجربه مسلط به بیمه زنی  مرتب و با انضباط دارای روابط عمومی خوب   نسخه پیج جنسیت: آقا، خانم جوان با روابط عمومی بالا دارای انضباط مرتب علاقه مند به امور دارویی داروخانه  با تجربه 2 تا 3 سال کار در داروخانه از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس موبایل 09221626867

 

پربیننده ترین جزئیات استخدام ۲۵هزار نفری در آموزش و پرورش استخدام مدیر فروش و سرپرست فروش در بوشهر استخدام مدیر کارخانه در شرکت تولیدی و صنعتی عایق اصفهان استخدام سرپرست فروش در گروه صنعتی پلیمر بوشهر در استان گلستان استخدام مدیر فروش و بازاریاب برای یک شرکت تولیدی در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، می‌توانند جهت انتخاب خودروها از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

طبق اطلاعیه سامانه در رابطه با این مرحله از عرضه خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند، می‌توانند خودروی مدنظر خود را انتخاب کنند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

کد خبر 6097916 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی