Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@17:04:52 GMT

یک میلیون واکسن آنفلوآنزا وارد کشورمی‌‎شود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۷۵۴۲

یک میلیون واکسن آنفلوآنزا وارد کشورمی‌‎شود

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، کریم همتی درباره اقدام های جمعیت هلال احمر در زمینه مقابله با کرونا گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور، تمهیدات لازم در زمینه مقابله با آن اندیشیده شده است و واردات واکسن را در دستور کار داریم که در مرحله نخست یک میلیون ویال واکسن را وارد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد که کارهای اولیه انجام شده و به هر مقدار که نیاز باشد واکسن از سوی جمعیت هلال احمر وارد خواهد شد تا هر دو بیماری آنفلوآنزا و کرونا را به صورت همزمان نداشته باشیم و حداقل در افراد پر خطر کمترین میزان بیماری را داشته باشیم تا بتوانیم بر هر دو بیماری فائق بیاییم.

همتی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم پیاده روی اربعین بستگی به وضعیت کرونا در کشور ایران و عراق دارد، افزود: با توجه به ارتباط نزدیک ۲ کشور، اگر کرونا قابل کنترل شود مراسم پیاده روی زائران اربعین را داریم.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان مسئول کارگروه امداد و نجات، آمادگی دارد هر زمان که ستاد مرکزی اربعین تصمیم بگیرد و ابلاغ کند در اسرع وقت همه سازو کارهایی را که از قبل اندیشیده شده است به کار می گیریم تا مردم با راحتی و آرامش برای زیارت به کشور عراق عزیمت کنند.

وی تاکید کرد: تاکنون ابلاغ رسمی در زمینه برگزاری مراسم پیاده روی اربعین، داده نشده و منتظر هستیم تا ستاد مرکزی اربعین این نتیجه را اعلام کند، ما آمادگی کامل برای خدمت به زوار گرانقدر داریم .

انتهای پیام/

20 / 20 کریم همتی مقابله با کرونا واکسن آنفلوآنزا رئیس جمعیت هلال احمر ورودیک میلیون واکسن آنفلوآنزا مراسم پیاده روی اربعین وضعیت کرونا در ایران و عراق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کریم همتی مقابله با کرونا واکسن آنفلوآنزا رئیس جمعیت هلال احمر مراسم پیاده روی اربعین مراسم پیاده روی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با چهار فوتی و مصدوم خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل ساعت ۰۸:۰۰ امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به پایگاه شهید کریمیان طاهری کاشان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به حادثه دیدن چهار نفر خاطرنشان کرد: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

کد خبر 749428

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد