Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@03:04:48 GMT

سارقی که طعمه هایش را کتک می زد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۷۸۲۸

سارقی که طعمه هایش را کتک می زد

سارق شرور که با خودروهای سرقتی به شکار زنان می‌رفت و اموالشان را با تهدید و ضرب و جرح سرقت می‌کرد در حالی دستگیر شد که در یکی از سرقت‌هایش زنی را با خودرو زیر گرفته و او را تا یک قدمی مرگ کشانده بود.

به گزارش مشرق، با شکایت چند زن جوان به پلیس آگاهی کرج مبنی بر سرقت پول و طلاهایشان کارآگاهان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند سارق در هنگام سرقت ابتدا مالباختگان را تهدید و در صورت مقاومت آنها را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد و اموال باارزش‌شان مثل تلفن همراه و پول نقدشان را سرقت می‌کرد و سپس به وسیله خودروهای سرقتی متواری می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: قصاص برای سلطان گوشواره دزد حفر تونل برای سرقت از خانه زوج پزشک

در ادامه مأموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی این فرد شدند که از سارقان سابقه دار استان البرز بود و او را در یک مرکز تجاری در شهرستان فردیس دستگیر کردند و در ادامه با مراجعه به محل زندگی متهم مقدار زیادی قطعات خودرو و لوازم الکترونیکی سرقتی، یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی سلاح سرد کشف کردند. متهم نیز در بازجویی‌ها به ۲۸ فقره سرقت به شیوه زورگیری از بانوان و 4 فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ محمد نادر بیگی در این باره گفت: ارزش اموالی که این فرد سرقت کرده 2 میلیارد تومان برآورد شده که تاکنون۸ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند. برابر درخواست بازپرس شعبه ۲۶ دادسرای عمومی و انقلاب کرج تصویر این سارق منتشرمی ‌شود تا چنانچه شهروندان توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

منبع: روزنامه ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم اخبار حوادث سارق سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از یک واحد صنفی در شهرستان کاشان، دستگیری عامل این سرقت دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام اقدامات میدانی توسط کارآگاهان سرانجام مخفیگاه سارق شناسایی و طی عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات پلیس به سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از مغازه ای در شهرستان کاشان اقرار که با تکمیل شدن تحقیقات متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 6093287

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد