Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@11:01:01 GMT

روزنامه خوانی فردا / شبه جزیره بدهکار

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۷۹۰۲

روزنامه خوانی فردا / شبه جزیره بدهکار

نگاهی به سرخط این روزنامه نشان می دهد که موضوعات متنوعی در روزنامه های امروز به آنها پرداخته شده که در ادامه بر برخی از آنها اشاره می کنیم.

آفتاب یزد

این روزنامه اصلاح طلب در عکس یک خود با استفاده از تیتر«ماجرای عیادت معاون احمدی‌نژاد از شجریان» به گفت و گوی اخیر محموداحمدی نژاد درخصوص نظرش درخصوص موسیقی اشاره کرده و با بیان این جمله از قول وی که: «یکی از نواهایی که از کودکی در گوش ما بوده و هست، صدای استاد شجریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدایی که صدای خاطرات ماست. ربنای ایشان را همیشه در زمان افطار همه گوش می‌دادیم و لذت می‌بردیم.» به بیان ماجرای عیادت معاون رئیس جمهور سابق ازشجریان اشاره کرده است. نکته جالب در این گزارش تکذیب این ملاقات از سوی همایون شجریان است که این این روزنامه به آن اشاره شده است.

ابتکار

روزنامه ابتکار نیز تیتر اول خود را به گفت و گوی تلویزیونی دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با رسانه ملی اختصاص داده و با تیتر«بین قانونگذاری و نظارت اولویت ما نظارت است» از قول ایشان به نکته کلیدی این گفت و گو اشاره کرده است.

ایران

تیتر اول روزنامه دولت نیز به گزارش رئیس جمهور از اقدامات دولت اشاره دارد و با تیتر« خدمت به مردم تا روز آخر
روحانی: برای زیست کرونایی اقناع باید جایگزین اجبار شود» تلاش دارد تا عملکرد دولت را در آخرین ماه های فعالیت جدی تلقی نماید. تیتر درگذشت ابوالقاسم سرحدی زاده وزیر اسبق کار با عنوان«چریک مسلمان مدافع کارگران» در بالای این روزنامه دیده می شود.

تجارت

روزنامه اقتصادی تجارت هم در تیتر اول خود با اشاره به تورم بالا در کشور نوشته«مهار هیولای نقدینگی با اوراق ودیعه». در این مطلب در این رابطه از قول معاون اقتصادی بانک مرکزی نوشته شده: این بانک درجهت مدیریت رشد نقدینگی و کنترل تورم در نظر دارد اوراق ودیعه باسررسید ۲ ساله منتشر کند و این پیشنهاد در شورای پول واعتبار برای بررسی و اخذ مصوبه لازم طرح خواهد شد.پیمان قربانی با تاکید بر اینکه هر ۱۰۰ هزار میلیارد ریال انتشار اوراق ودیعه، رشد پایه پولی و نقدینگی را به میزان ۲.۸ واحد درصد کاهش خواهد داد یادآور شد: ابعاد فقهی انتشار اوراق یاد شده، قبلاً در شورای فقهی بانک مرکزی به تصویب رسیده و در مهر ماه سال ۱۳۹۷ نیز مجوز قانونی لازم از شورای عالی هماهنگی اقتصادی اخذ شده است.

جوان

«رکب قضا به سود مرکب بانک‌ها» تیتر یک امروز روزنامه اصولگرای جوان است که به بخشنامه جدید قوه قضائیه اشاره دارد. در ابتدای این گزارش از قول این روزنامه آمده است: «در پی رسانه‌ای شدن مشکلات تولید‌کنندگان و تعطیلی واحد‌های تولیدی توسط بانک‌ها و ورود دستگاه قضایی به دعاوی میان بانک‌ها و کارآفرینان بدهکار، رئیس قوه قضائیه طی بخشنامه‌ای اعلام کرد: قوه قضائیه از این پس به شکایات بانک‌ها و مؤسسات اعتباری که به دریافت سود و جریمه تسهیلات، بیشتر از نرخ اعلام شده توسط بانک مرکزی اقدام می‌کنند و در جریان این تخلف به مشکلات قضایی با مشتریان خود برمی‌خورند رسیدگی نخواهد کرد.»

رسالت

تیتر اول روزنامه رسال نیز به مناقشه مالی ایران و کره جنوبی اختصاص دارد و با تیتر«شبه جزیزه بدهکار» گزارشی در زمینه دلایل عدم بازپرداخت بدهی کره ای به ایران و نیز راهکاری وصول این بدهکاری پرداخته شده است.

همشهری

روزنامه همشهری نیز در تیتر یک آخر هفته خود به موضوع صدور حکم اعتماد سه نفر از محکومان اغتشاشات آبان ماه سال گذشته پرداخته و به موضع درخواست کاربران شبکه های اجتماعی برای توقف این حکم اشاره دارد.«انتظار برای توقف یک حکم» برداشتی از این گزارش است که در صفحه اول این روزنامه استفاده شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: روزنامه خوانی اعدام تیتر اول بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که مدتهاست با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون نیز مشخص نشده است. در حال حاضر حسین مطیعی سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

وی امروز (دوشنبه) در گفت وگو با اهالی رسانه درخصوص بدهی‌های فدراسیون اظهار داشت: فدراسیونی که بدهکار نباشد فدراسیون نیست. مسابقات داخل سالن آسیا یک رویداد بین‌المللی بود که خوشبختانه مسابقات هم در سطح عالی برگزار شد. قطعا برگزاری این رویداد هزینه‌هایی هم برای فدراسیون در بر داشته است اما من هرجا که بروم مشکلات را به عهده می‌گیرم فقط باید همه موارد بررسی شود.

وی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و اینکه گفته می شود فدراسیون از برخی نامزدها حمایت میکند، گفت: به هیچ‌وجه نسبت به عزیزانی که کاندید هستند هیچ رویکردی ندارم. از طرف معاونت قهرمانی وزارت ورزش هم هیچ صحبتی درخصوص طرفداری از هیچ یک از نامزدها نشده است.

مطیعی در پایان در واکنش به حاشیه‌های زیاد دوومیدانی کاران آنهم در آستانه بازیهای المپیک پاریس گفت: رشته‌های زیادی داریم و هر رشته هم مربی خودش را دارد. آقای فیروزی را امروز به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم و از او خواهش کردم حواشی که ورزشکاران به وجود می‌آورند را رصد وحل کنند.

کد خبر 6091976

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌‎شنبه ۹ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی- شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه استانی - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۸ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت