Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه بلژیکی خبر داد تست کرونای اول گلر ایرانی جدید باشگاه آنتورپ منفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «GVA» بلژیک خبر داد علیرضا بیرانوند، دروازه بان ایرانی جدید آنتورپ که از دوشنبه گذشته وارد بلژیک شد، اولین تست کرونایش را با موفقیت پشت سرگذاشت.

پاسخ اولین تست کرونای گلر ایرانی منفی شد. این اولین گام برای ورود بیرانوند به باشگاه آنتورپ بود و خبر خوبی برای این باشگاه است تا آزمایشات دیگرش برای آمادگی جسمانی اش را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق پروتکل های بهداشتی بلژیک گلر ایرانی باید در هفته آینده 2 بار تست کرونا دهد تا سلامتی اش به صورت کامل تایید شود. بیرانوند بعد از 4 فصل حضور در پرسپولیس راهی لیگ بلژیک شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس بلژیک رسانه گلر ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیادمنش در بدترین وضعیت!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک و پنجمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت 22 امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار می‌کند.

اللهیار صیادمنش که در دو هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک مقابل میشلن و استاندارد لیژ دور از ترکیب وسترلو بوده و فرصت کمی برای بازی داشته، امشب هم در جمع 11 نفر اصلی تیمش حاضر نیست و جزو نفرات ذخیره قرار گرفته است.

مهاجم ایرانی وسترلو که در زمستان گذشته به این باشگاه بلژیکی اضافه شد و در ژوپیر لیگ 11 بازی انجام داده، هنوز موفق به گلزنی یا پاس گل نشده که پیش از آن هم در هال سیتی در فصل جاری نتوانسته بود این کار را انجام بدهد.

یاران اللهیار صیادمنش در مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک سه شکست و یک تساوی داشتند و با 16 امتیاز در قعر جدول این مرحله قرار گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • تولد اولین گوساله‌ گوزن زرد ایرانی پارک ملی کرخه در سال جاری