Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای پلیس پایتخت روسیه تعدادی از شرکت کنندگان در اعتراضات خیابانی غیرقانونی در مرکز شهر مسکو، که به‌رغم ممنوعیت برگزاری تجمع از سوی شهرداری برگزار شده بود، را بازداشت کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، دفتر مطبوعاتی ستاد پایتخت وزارت کشور روسیه اعلام کرد که نیروهای پلیس 132 نفر از شرکت کنندگان در اعتراضات خیابانی غیرقانونی روز چهارشنبه 15 جولای (25 تیر ماه) در مرکز مسکو را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعات، بازداشت شدگان به ادارات پلیس محلی پایتخت منتقل شدند. در رابطه با آنها، موضوع دادرسی مشخص و  مطابق با قانون تصمیم گیری خواهد شد.

در بیانیه وزارت کشور روسیه با یادآوری اینکه، "مقامات مسکو از دادن مجوز به برگزارکنندگان این اعتراضات جمعی، براساس حکم مربوط به تاریخ 5 ماه مارس شهردار پایتخت، خودداری کرده بودند"، افزوده شده: با وجود این، گروهی از فعالان سیاسی تجمع غیر قانونی را ترتیب دادند، که در آن بیش از 200 نفر شرکت داشتند و طی آن راهپیمایی در دو بلوار در مرکز شهر مسکو  سازماندهی کردند که به مسدود شدن این خیابان‌ها منجر شد.

افسران پلیس به همراه همکاران گارد ملی روسیه، با نقض نظم عمومی در مرکز پایتخت، برخورد کردند.

بازداشت 136 نفر در جریان اعتراضات غیرقانونی در مسکو + تصاویر

انتهای پیام/

R7535/P/S8,89/CT10 بیشتر بخوانید... جلوگیری از وقوع حمله تروریستی در سن‌پترزبورگ در آستانه سال نو میلادی پاسخ روسیه به انتقاد فرانسه درباره برخورد پلیس مسکو با معترضان غیرقانونی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه : آماده گسترش همکاری‌ های نظامی با ایران هستیم

وزیر دفاع روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه نشستی در پایتخت قرقیزستان، آمادگی مسکو برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، "سرگئی شویگو" وزیر دفاع روسیه در دیدار با امیرسرتیپ "محمدرضا آشتیانی" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت که روسیه آماده گسترش همکاری‌ نظامی با ایران است.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که شویگو، امروز(جمعه) در دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه نشست وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه، گفت: ما آمادگی خود برای پیشرفت و گسترش بیشتر همکاری سودمند دوجانبه نظامی و همکاری نظامی-فنی را اعلام می‌کنیم.

تاکید شویگو بر آمادگی مسکو برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران با وجود پابرجا بودن ادعای غرب درباره حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین انجام شده است.

ایران ادعای عرضه پهپادهای جنگی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را رد کرده و همکاری‌های نظامی با مسکو را در چارجوب روابط دفاعی دوجانبه با این کشور دانسته است.

مسکو نیز گفته بر خلاف اوکراین که برای پیش بردن جنگ به تسلیحات و مهمات متحدان غربی خود متکی است، در این جنگ از تولیدات صنایع نظامی داخلی استفاده می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل
  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • روسیه : آماده گسترش همکاری‌ های نظامی با ایران هستیم
  • موج حمایت از غزه در آمریکا به راه افتاد/ گسترش اعتراضات و بازداشت گسترده اساتید و دانشجویان
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند
  • بازداشت یک استاد دانشگاه دیگر در آمریکا در پی حمایت از غزه