Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@21:38:38 GMT

تست کرونای بیرانوند منفی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۸۳۶۹

تست کرونای بیرانوند منفی شد

تست اول کرونای علیرضا بیرانوند در بلژیک منفی اعلام شد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در بلژیک به سر می برد و تست اول کرونای این دروازه بان منفی اعلام شد که خبر خوبی است و اکنون این دروازه بان می تواند کارهای معاینات پزشکی خود را در تیم جدیدش پیش ببرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته باشگاه آنتورپ اعلام کرد دو تست کرونای دیگر در هفته آینده از بیرانوند گرفته خواهد شد.

 

به نوشته سایت دالماپورتال، بیرانوند در صورتی که بتواند در معاینات پزشکی خود موفقیت لازم را به دست بیاورد می تواند در تمرینات گروهی تیمش شرکت کند.

 

علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند به بازی مقابل سپاهان رسید؛ این تیتری بود که تمامی هواداران پرسپولیس طی روزها و ساعات اخیر در انتظار آن بودند.

علیرضا بیرانوند بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی هواداران این تیم را با شوک بزرگی مواجه کرد و مصدومیت تاندون دست او باعث شد تا طی دیدارهای اخیر غایب سرشناس تیمش لقب گیرد. هرچند در اتفاقی جالب امیر رفیعی به عنوان جانشین او توانست عملکردی جالب توجه از خود به جا بگذارد و با کلین‌شیت‌هایش در دیدارهای لیگ نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. اما در ادامه و در جدال جام حذفی برابر آلومینیوم اراک، دریافت چهار گل (هر چند درگل‌های دریافتی نمی‌توان این گلر جوان را مقصر قلمداد کرد) و ناکامی در ضربات پنالتی، پرسپولیس را از این جام کنار گذاشت.

حذف از جام حذفی و در ادامه بازی حساس مقابل سپاهان که می‌تواند سرنوشت قهرمانی این تیم در لیگ برتر را نیز تا حد زیادی مشخص کند، باعث شد تا هواداران پرسپولیس به شدت پیگیر بازگشت علیرضا بیرانوند باشند. دروازه‌بانی که حضورش می‌تواند به خودی خود قوت قلب بزرگی برای سرخ‌ها تلقی شده و شرایط روحی – روانی مناسبی را در اردوگاه سرخ‌ها شکل دهد.

با این حال در فاصله 24 ساعت مانده به باشگاه پرسپولیس و سپاهان نیز اخبار امیدوارکننده‌ای درباره حضور علیرضا بیرانوند منتشر نمی‌شد و دوری او از تمرینات گروهی تیم و انتشار تصاویری از تمرینات بدنی و انفرادی شماره یک پرسپولیس، باعث شد تا احتمال حضورش برابر سپاهان کمرنگ تصور شود.

48 ساعت پیش از دیدار دو تیم اما کمپین بزرگی از سوی هواداران شکل گرفت. هواداران پرسپولیس با کامنت‌ها و طرح‌های خود به دنبال روحیه دادن به علیرضا بیرانوند و البته احساساتی کردن شماره یک خود بودند که پیش از این نیز در چند مرحله با وجود مصدومیت برای این تیم به میدان رفته بود. اتفاقی که البته اینبار هم جواب داد و علیرضا بیرانوند در گفتگویی که با کادرپزشکی و در ادامه اوسمار داشت، از علاقه خود برای بازی در این بازی و همراهی تیمش گفت.

یک ریسک بزرگ بعد از باز کردن گچ دست و تمرینات کمی که بعد از آن پشت سر گذاشته. اتفاقی که شاید آینده این دروازه‌بان را هم تحت تاثیر قرار دهد و از دو وجه قابل بررسی باشد. ابتدا اینکه ناآمادگی خصوصا از سمت دست راست که واکنش‌های او را محدود کند و ناکامی در این بازی که هجمه منفی را درباره او شکل دهد و از سوی دیگر تشدید مصدومیت و طولانی تر شدن دوری او و حتی از دست دادن تیم ملی!

بیرانوند اما تصمیم خود را گرفته است؛ او می‌خواهد قهرمان این بازی بزرگ لقب گیرد. شماره یک ملی‌پوش پرسپولیس بیش از هر کسی از اهمیت این بازی و سرنوشتی که می‌تواند برای تیمش شکل دهد آگاه است و در این بازی حساس نمی‌خواهد دور از هم‌تیمی‌هایش باشد. با تمام ریسک‌هایی که این بازی می‌تواند برای شماره یک ملی‌پوش داشته باشد، بیرانوند آمادگی خود را برای حضور در دروازه سرخ‌ها اعلام کرده و اکنون هواداران پرسپولیس در انتظار یک بازگشت رویایی هستند. بازگشت در "روز سرنوشت". شاید قرار است همه اتفاقات خوب و شیرین در امروز برای پرسپولیس شکل گیرد و در آن ردپای علیرضا بیرانوند نیز نقش داشته باشد. او حتی دلخوری‌های داخلی با باشگاه را نیز فراموش کرده و امروز تنها به سکوها و هوادارانی که چشم به موفقیت تیم دوخته‌اند، متمرکز شده است. روزی که شاید اتفاقات متفاوت در لیگ رخ دهد و بیرانوند نمی‌خواهد غایب این روز ویژه لقب گیرد.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • تصویری عجیب از همسر علیرضا بیرانوند به همراه یک سگ غول‌پیکر!
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟