Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@16:23:38 GMT

آخرین تغییرات زمانی آزمون های کشوری +جدول

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۸۴۰۷

آخرین تغییرات زمانی آزمون های کشوری +جدول

آزمون های کشوری که قرار بود در روزهای اخیر برگزار شود به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس به تعویق افتاد. تمامی این آزمون ها با دو هفته تاخیر در مردادماه برگزار می شوند.

به گزارش مشرق، در هفته گذشته چندین آزمون کشوری به دلیل شیوع بیشتر بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت داوطلبان به تعویق افتادند.

آزمون دکتری تخصصی (نیمه متمرکز) دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته، آزمون دکتری تخصصی (نیمه متمرکز) دانشگاه های وابسته به وزارت بهداشت، آزمون زبان وزارت بهداشت و آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور، پنج آزمون کشوری بودند که به تعویق افتادند و زمان جدیدی برای آنها در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: درخواست ۹۰۰۰ نفر برای استرداد هزینه کنکور

همچنین با توجه به تغییرات زمان آزمونها، زمان سه آزمون ارزشیابی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته های داروسازی و دندانپزشکی نیز با تغییر مواجه شد.

جدول تغییرات زمانی آزمون های کشوری

ردیف نوع آزمون زمان قبلی برگزاری زمان جدید برگزاری ۱ آزمون دکتری تخصصی Ph.D (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹ ۲۶ تیرماه ۹۹ پنجشنبه ۹ مردادماه ۹۹ ۲ آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی (Ph.D) ۲۷ تا ۳۰ تیرماه ۹۹ جمعه، شنبه و یکشنبه ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مردادماه ۹۹ ۳ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ ۲ و ۳ مردادماه ۹۹  پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ مردادماه ۹۹ ۴ آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت ۲ مردادماه ۹۹ ۷ مردادماه ۹۹ ۵ آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی ۳ مردادماه ۹۹ جمعه ۱۷ مردادماه ۹۹

زمان آزمون زبان انگلیسی MHLE (دوره ۵۷) با چند روز تأخیر به جای ۲ مرداد در روز سه شنبه ۷ مرداد برگزار می‌شود.

همچنین آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور نیز که قرار بود در روز جمعه ۳ مرداد ۹۹ به طور همزمان در ۴۳ حوزه دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود به روز جمعه ۱۷ مردادماه موکول شد.

با توجه به این تغییرات، همچنین آزمون‌های «سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور»، «نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور» و «هفتمین دوره آزمون ارتقای دانش‌آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی» که قرار بود ۱۰ مرداد برگزار شوند، به چهارشنبه ۸ مردادماه موکول شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم سازمان سنجش دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت کنکور آزمون دکتری تخصصی دانش آموختگان خارج از کشور مردادماه ۹۹ علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین

هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت کردند.

آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر دیروز برگزار شد.

۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.

گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح  امروز جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب آغاز شده است .

مرحله دوم آزمون سراسری هم هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

کارنامه اولیه آزمون سراسری نیمه مردادماه منتشر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور۱۴۰۳ اعلام شد
  • نوبت اول کنکور به ایستگاه پایانی رسید/ داوطلبان مردادماه منتظر نتایج باشند
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور اعلام شد
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • کنکور علوم تجربی صبح امروز‌ برگزار شد