Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@10:15:53 GMT

جدایی رضایی از کلوب بروژ قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۸۴۵۳

جدایی رضایی از کلوب بروژ قطعی شد

خبرگزاری میزان- رسانه بلژیکی اعلام کرد که کاوه رضایی از کلوب بروژ جدا شد و به تیم دیگری خواهد پیوست. تاریخ انتشار: 10:15 - 26 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۸۰۴۲

خبرگزاری میزان - رسانه Voetbalprimeur بلژیک نوشت: باشگاه کلوب بروژ با انتشار تصویری موضع رسمی‌اش را درباره آینده کاوه رضایی، مهاجم ایرانی‌ که فصل گذشته به صورت قرضی برای شارلوا به میدان رفت را روشن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تصویر دسته‌جمعی که از بازیکنان و کادر فنی کلوب بروژ منتشر شده است، کاوه رضایی حضور ندارد. این بازیکن پس از پایان دوره قرضی بازی برای برای شارلوا به کلوب بروژ بازگشت، اما فیلیپه کلمنت، سرمربی این تیم در دو بازی اخیر تدارکاتی از کاوه رضایی استفاده نکرد.

تیم آنتورپ در لیگ برتر بلژیک به طور جدی خواهان انتقال کاوه رضایی است.

بیشتر بخوانید: کاوه رضایی در لیست فروش بروژ قرار گرفت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاوه رضایی کلوب بروژ کاوه رضایی کلوب بروژ شارلوا کاوه رضایی کلوب بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان

عکسی از محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از اعضای اصلی شورای ائتلاف در جلسه‌ای با اعضای شریان منتشر شده که گمانه‌هایی را ایجاد کرده است که آیا او قصد جدا کردن راه خود از حداد عادل و قالیباف را دارد؟

در این میان، ابوالقاسم جراره، دبیرکل شریان در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: جلسات مختلفی با آقای رضایی داشته و گفتگو کردیم، اما ایشان در جلسه شریان با منتخبان مجلس حضور نداشتند.

جراره از بیان جزئیات درباره جلسات شریان با محسن رضایی خودداری کرد.

دیگر خبرها

  • نه به پاریس: ژاوی قصد بازگشت ندارد
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم