Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:54:20 GMT

جمع‌آوری ۵ تن زباله از سواحل سد شهید کاظمی بوکان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۸۶۸۹

جمع‌آوری ۵ تن زباله از سواحل سد شهید کاظمی بوکان

مسوول کانون حمایت از حیات وحش و آبزیان بوکان روز پنجشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در این اقدام زیست محیطی و خودجوش که با مشارکت بیش از ۲۰ نفر از دوستداران محیط زیست این شهرستان، کانون حمایت از حیات وحش و آبزیان، کانون ساتیار و شورای شهر و شهرداری سقز انجام شد، قسمت‌هایی از ساحل سد شهید کاظمی از وجود زباله پاکسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمال صالحیان‌راد ادامه داد: در این اقدام که برای نخستین بار با حضور مسوولان شهرستان سقز در استان کردستان صورت گرفت، زباله جمع آوری شده با خودرو به مکان دفن زباله منتقل شد.

وی با اشاره به شرایط بحرانی پیش آمده ناشی از بیماری کرونا اضافه کرد: از گردشگران و افرادی که به سد شهید کاظمی سفر می‌کنند، درخواست می‌کنیم که از اجتماع در مناطق گردشگری خودداری و پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

سد شهید کاظمی که بیشتر با نام سد بوکان شناخته شده است یکی از سدهای بزرگ ایران است که در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر بوکان و ۴۵ کیلومتری شاهین‌دژ در آذربایجان‌غربی قرار دارد.

سد بوکان برای تنظیم و استفاده از آب و سیلاب‌های رودخانه زرینه ایجاد شد و جهت آبیاری اراضی پایین دست سدی در محل جنوب‌شرقی بوکان بر روی این رودخانه بسته شده ‌است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی مدیریت پسماند بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی مدیریت پسماند بوکان آذربایجان غربی مدیریت پسماند بوکان سد شهید کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوشزد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.
در قسمت بعد سرخپوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد.
پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد.

کد خبر 6095811

دیگر خبرها

  • تصویری کمتر دیده شده از شهیدان کاظمی، مهتدی و زاهدی
  • ویژگی‌های معلم خوب در مدرسه شهید کاظمی اردبیل
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش «مسیرسبز- ایران پاک»
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک
  • ۹۰ تُن پسماند و نخاله ساختمانی در استان مرکزی جمع‌آوری شد
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود