Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر محمودی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جریان توزیع بسته‌های حمایتی در بین فعالان صنایع‌دستی عنبران گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده با ستاد اجرایی فرمان امام استان و مدیرکل میراث فرهنگی استان تعداد ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی بین هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این بسته‌های حمایتی با هدف حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی در بین بافندگان گلیم و مسند منطقه عنبران نمین توسط معاونت صنایع دستی استان و با همکاری تولیدکنندگان صنایع دستی توزیع شد تا گامی در راستای حمایت از این افراد باشد.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با توجه به این هماهنگی مقرر شده است با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام و در صورت تامین بسته‌های معیشتی در سایر شهرستان‌های استان نیز در بین هنرمندان و صنعتگران آسیب‌دیده از کرونا توزیع شود.

محمودی حمایت از هنرمندان را از برنامه‌های مهم این معاونت برشمرد و افزود: به‌ویژه در شرایط فعلی حمایت از هنرمندان و صنعتگران آسیب‌دیده از کرونا از جمله اولویت‌هاست و در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

او بیان کرد: در راستای حمایت از این قشر در نظر گرفته شده تا تسهیلات حمایتی برای فعالان خسارت‌دیده در این زمینه اعطا شود که باید این افراد با مراجعه به سامانه کارا و ثبت‌نام در آن نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بسته های معیشتی تسهیلات حمایتی هنرمندان و صنعتگران آسیب دیده صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، گفت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح (خشت و.) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.   وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.   رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند