Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@05:44:16 GMT

برپایی نماز جمعه این هفته در استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۸۸۳۸

برپایی نماز جمعه این هفته در استان تهران

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران از برپایی نماز جمعه این هفته ۲۷ تیرماه در استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حجت الاسلام محمود سیاح رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران از برگزاری نماز جمعه این هفته در همه ۳۸ پایگاه نماز جمعه استان خبر داد و اظهار داشت: نماز جمعه ۲۷ تیر ماه در تمام نقاط استان تهران اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران بیان داشت: از همه نمازگزاران می‌خواهیم که با رعایت پروتکل‌ها و به همراه داشتن وسایل شخصی مثل مهر و سجاده به کاهش شیوع ویروس کمک کنند.

 

بر اساس این گزارش طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا برای کاهش شیوع در تهران یک هفته اعمال محدودیت اعلام شده که این محدودیت‌ها از روز سه شنبه ۲۴ تیرماه آغاز و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نماز جمعه شهرستان های استان تهران استان تهران جمعه استان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد

به گزارش همشهری آنلاین، ۱۶ روز مانده به پایان مهلت قانونی تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی، میز خدمت تبدیل مجوزها از امروز (نهم اردیبهشت ۱۴۰۳) تا روز ۲۵ اردیبهشت که آخرین روز از مهلت قانونی تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا است در بازار بزرگ تهران و ۱۰ ایستگاه مترو دایر شده است.

طبق اعلام مرکز بهبود محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد، میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا در ایستگاه‌های مترو تجریش، شهید بهشتی، هفت‌تیر، امام خمینی (ره)، ۱۵ خرداد، امام حسین (ع)، میدان ولی‌عصر (عج)، میدان آزادی، میدان انقلاب و صادقیه دایر است.

این میزها در قالب مرحله دوم کارزار تبدیل مجوزها به راه افتاده و متولیان امر در تلاش هستند بیشترین امکانات را برای دارندگان مجوزهای کاغذی فراهم آورند تا در مهلت قانونی، مجوز خود را به شناسه یکتا تبدیل کنند.

تبدیل حدود ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، تعداد مجوزهای کاغذی که تا روز هشتم اردیبهشت به شناسه یکتا تبدیل شده است به ۴۶۷ هزار و ۹۱۹ مجوز رسید که از این تعداد سهم اصناف ۴۳۹ هزار و ۴۶۰ مجوز است.

در میان استان‌ها بیشترین تبدیل مجوز کاغذی به شناسه یکتا در استان‌های لرستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی صورت گرفته است. در هر یک از استان‌های مذکور به ترتیب ۱۲.۹ درصد، ۱۲.۹ درصد، ۱۰.۹ درصد و ۹ درصد از مجوزهای کاغذی صادره به شناسه یکتا تبدیل شده است.

در هر یک از این استان‌ها به ترتیب ۲۲ هزار و ۷۵۱ مجوز، ۳۲ هزار و ۵۲۸ مجوز، ۱۰ هزار و ۳۳۵ مجوز و ۶ هزار ۹۴۸ مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است. کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی به ترتیب در استان‌های خوزستان، کرمان، بوشهر، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

در میان دستگاه‌ها نیز سازمان ملی استاندارد، اصناف، وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام پزشکی در صدر جدول کارزار تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا قرار دارند. هر یک از این دستگاه‌ها به ترتیب ۲۴.۵ درصد، ۱۸.۲ درصد، ۸.۵ درصد و ۳.۸ درصد از کل مجوزهای کاغذی خود را به شناسه یکتا تبدیل کرده‌اند.

طبق قانون از ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مجوزهای کاغذی بی‌اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند. آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نامشان در qr.mojavez.ir نیست می‌توانند با گوشی همراه خود و یا با مراجعه به میزهای خدمت فقط با ورود ۳ کد (شماره‌سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به‌سرعت و رایگان مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

کد خبر 848192 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شاخص کسب و کار وزارت امور اقتصاد و دارایی

دیگر خبرها

  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • حکمرانی ولایی، نظریه جدید در مدل حکمرانی