Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی روسونری ادامه روند خوب تیمش با کسب پیروزی خانگی مقابل پارما را نتیجه زحمات شاگردانش در هفته‌های اخیر می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی سرمربی میلان پس از پیروزی 3 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل پارما که در آن گل خورده را با سه گل پاسخ دادند و با سه امتیاز آن به ناپولی رده ششمی رسیدند، به خبرنگاران گفت: بازی پیچیده‌ای بود چون ما با سختی‌ها مواجه شدن با تیمی مانند پارما که در ضدحملات فوق‌ خطرناک است ، آشنا بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول هم چندین موقعیت ساختیم اما به اندازه کافی در زدن ضربات آخرمان دقیق نبودیم. در نیمه دوم اما واکنش‌ بهتری داشتیم. زلاتان ابراهیموویچ از دست خودش به خاطر اینکه گل نزد، عصبانی بود اما همه ما این را می‌دانیم که این قدرت و آتش درونی اوست که باعث می‌شود از خودش و دیگر بازیکنان تیم انتظار ارائه بهترین بازی‌ را داشته باشد. او وقتی به زمین بازی می‌رود، مانند یک شیر است و عصبانیتش هم اتفاق مثبتی است.

پیولی سپس فاش کرد که در بدو ورودش به میلان با فرانک کسیه، زننده یکی از گل‌های این تیم به پارما، مشکل داشته است، کسی که حالا به مهره‌ای کلیدی در خط میانی روسونری تبدیل شده است.

سرمربی پیشین اینتر و فیورنتینا افزود: من و فرانک در ابتدای کارم در میلان با هم اختلاف داشتیم اما به محض اینکه حرف یکدیگر را فهمیدیم، اوضاع کاملاً عوض شد. او دارد ثابت می‌کند که بازیکنی در بالاترین سطوح است و هر وقت به زمین می‌رود کیفیت و حضورش کاملاً احساس می‌شود.

جدول رده‌بندی سری A

با وجود روبراه شدن اوضاع میلان، پیولی می‌داند که فصل آینده باید جای خود را به رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی سابق لایپزیگ بدهد. او در پاسخ به این سؤال که تیمش نسبت به روزهای ابتدایی شروع دوباره لیگ (پس از وقفه سه ماهه به خاطر شیوع کرونا) چه تغییری کرده است، گفت: شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که یک مربی جدید با یک تیم نسبتاً‌ جدید بلافاصله نتیجه بگیرد. ما اما حتی قبل از تعلیق لیگ هم گوشه‌هایی از پتانسیل‌مان را نشان دادیم و حالا داریم مزد زحماتی که در این 6 ماه کنار هم بودن‌مان انجام دادیم را می‌گیریم. من از کار کردن با این تیم فوق‌العاده لذت می‌برم و تمرین دادن بازیکنان آن برایم افتخار است.

پیولی ماه اکتبر سال گذشته جانشین مارکو جامپائولویی شد که بعد از تنها 7 هفته کار اخراج شد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط استفانو پیولی تیم فوتبال میلان سری A بیشتر بخوانید... سری A| میلان در سن سیرو به آسانی پیروز شد/ ناپولی به تساوی بسنده کرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استفانو پیولی تیم فوتبال میلان سری A استفانو پیولی میلان سری A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند

گالتیه انتظار دارد لوپتگی در سن سیرو به قدرت برسد. 

كريستوف گالتیه، سرمربی کنونی الدحیل قطر، اعتراف کرده است که با باشگاه میلان در مورد جانشینی سرمربی این تیم، گفتگو کرده است.

طرفداری | گالتیه در بحبوحه فضایی نامشخص به قطر نقل مکان کرد، آن هم در حالی که اتهام آزار و اذیت نژادی علیه او مطرح بود. با این حال، این سرمربی فرانسوی از اتهاماتی که به دوران حضورش در نیس بر می‌گردد، تبرئه شده است. او که در حال حاضر در حال مربیگری در خاورمیانه است، به بازگشت به اروپا لینک شده است و گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که نام او در فهرست گزینه‌های مد نظر مدیران میلان قرار دارد.

انتظار می‌رود استفانو پیولی در پایان فصل از این باشگاه جدا شود. این سرمربی ایتالیایی به طور قابل توجهی به تیم رقیب در سری آ یعنی ناپولی، لینک شده است. گفتنی است که خولن لوپتگی، پائولو فونسکا سرمربی لیل، به همراه گالتیه به عنوان جانشین احتمالی پیولی در نظر گرفته شده‌اند.

گالتیه در مصاحبه با اکیپ تایید کرد که با آن باشگاه ایتالیایی مذاکره کرده است. او گفت:

حتی اگر با مدیران (میلان) صحبت نکرده باشم، این بسیار مایه مباهات است. به گمانم، به نظر رسید که آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند.

به نظر می رسد انتقال به سن سیرو در حال حاضر برای گالتیه منتفی است.

بیشتر بخوانید:

رونمایی گاتزتا دلو اسپورت از گزینه‌های هدایت میلان

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان