Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها که تمامی آزمون های دانشجویان و دانش آموزان به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود قطع خطوط تلفن و اینترنت 55 روستا در دلگان موجب شد تا دانشجویان ساکن این مناطق از آزمون آنلاین جا بمانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون به نقل از صدای بلوچ، خطوط مخابراتی و اینترنت ۵۵ روستا و مرکز بخش جلگه چاه هاشم دلگان در پی وزش باد شدید مجدد از عصر روز سه شنبه تاکنون قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





حجت بامری عضو شورای اسلامی شهر چگردَک بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان به خبرنگار ما گفت: تمامی خطوط اینترنت و مخابرات شهر چگردک از عصر روز سه شنبه تاکنون قطع و مغازه ها و اصناف این شهر تعطیل و مردم به سختی مایحتاج خویش را تامین می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری آزمون های آنلاین ، دانشجویان و طلاب این شهر به علت قطعی اینترنت نتوانستند در این آزمون ها شرکت کنند.

بامری ادامه داد: کسانی که تمکن مالی دارند با پرداخت هزینه به دلگان و شهرهای همجوار سفر کرده تا در آزمون های آنلاین شرکت کنند اما این رفت و آمدها سلامتی آنها را تهدید می کند.

وی عنوان کرد: پس از هر بار وقوع طوفان و بارش باران در شهرستان فنوج، خطوط تلفن و اینترنت بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان قطع می شود. 



خطوط تلفن و اینترنت 55 روستا در دلگان قطع شد

مجتبی شجاعی فرماندار شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: خطوط تلفن همراه و ثابت و همچنین اینترنت بخش جلگه چاه هاشم دلگان به دلیل وقوع طوفان روز گذشته و نقص فنی فیبر نوری در مسیر شهرستان فنوج، قطع شده است. 

این مسئول خاطرنشان کرد: تیم فنی اداره مخابرات شهرستان ایرانشهر در حال رفع نقص فیبر نوری در مسیر شهرستان فنوج به بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان هستند. 

گفتنی است در ۳ هفته اخیر بیش از ۸ روز اینترنت و مخابرات ۵۵ روستا شهر جگردک بخش جلگه چاه هاشم قطع و ۲۷ هزار نفر از مردم آن بخش از نعمت اینترنت و مخابرات محروم بوده اند.

بخش جلگه چاه هاشم در ۶۵ کیلومتری جنوب غرب شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان قرار دارد. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خطوط تلفن و اینترنت بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر به سه پرونده، قاچاق سوخت به میزان ۶۴ هزار لیتر و ارزش ۲ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.
انصاری افزود: این شعبه پرونده خرید و فروش و حمل ۲ هزار و ۴۰۰ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۸۹۸ میلیون ریال را بررسی و با توجه به مدارک موجود و نوع کشف سوخت در خودرو، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌ها متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۹۷ میلیون جزای نقدی محکوم کرد.
وی درباره پرونده قاچاق ۲ هزار و ۳۴۰ لیتر سوخت به ارزش یک میلیارد و ۲۶ میلیون ریال، ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده ضمن ضبط سوخت کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: همچنین شعبه پرونده قاچاق یک هزار و ۶۶۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۷۳۸ میلیون ریال را بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۶ میلیون جریمه نقدی محکوم کرد.

 

دیگر خبرها

  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد