Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:15:10 GMT

آبگرفتگی معابر و ۱۵۰ خانه در کلاله

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۹۱۵۰

آبگرفتگی معابر و ۱۵۰ خانه در کلاله

علی‌اصغر بیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش باران و جریان یافتن سیل که شب گذشته در کلاله آغاز شده تاکنون به شماری از جاده‌های روستایی و بین مزارع و زمین‌های کشاورزی این شهرستان هم خسارت وارد کرد.

وی افزود: تعدادی از منازل سیل‌زده کلاله تخریب شده و تیم‌های امدادی و نیروهای راهداری با حضور در مناطق خسارت دیده در حال کمک به مردم و برآورد دقیق خسارات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آزادشهر نیز با اشاره به آغاز بارش باران از صبح امروز در این شهرستان گفت:‌ بخش‌های از شهر آزادشهر دچار آبگرفتگی شده و در برخی از خیابان‌ها و معابر با توجه به بیشتر بودن شدت آب، امکان تردد وجود ندارد.

سیدرسول حسینی افزود: مسیر جنوبی کمربندی آزادشهر - گنبد بسته شده و تردد همه خودروها از مسیر شمالی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بارندگی‌ها همچنان ادامه دارد و تیم‌های مدیریت بحران برای کمک به مردم و برآورد خسارت در سطح شهرستان حضور دارند.

منصور طعنه گنبدی شهرداری گنبد کاووس هم گفت: حجم آب در کانال هدایت آبهای سطحی این شهر بالا است و تعدادی از مناطق مسکونی دچار آبگرفتگی شدند. 

وی افزود :با توجه به بارش های رگباری دیروز و امروز، تمامی عوامل ستادی و اجرایی شهرداری در آماده باش کامل به سر می برند.

 به گفته وی همچنین تمام ماشین آلات شهرداری برای مقابله با آب گرفتگی های احتمالی معابر در حالت آماده باش کامل  هستند تا در موقع لزوم به محل های مورد نظر اعزام شوند. 

برچسب‌ها بارش باران گلستان سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش باران گلستان سیل بارش باران گلستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارندگی‌های شدید باعث سیل در خیابان‌های اردبیل شد (فیلم) جاری شدن سیل در نطنز پس از بارش شدید باران (فیلم) آبگرفتگی خیابان‌های شیراز پس از بارندگی شدید (فیلم)

دیگر خبرها

  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری