Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگاراجتماعی ایسکانیوز، مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات در گفتگو با ایسکانیوز گفت: از روز بیستم تیرماه تا امروز، ١٣ استان شامل استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، تهران، خراسان جنوبی و شمالی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران تحت تاثیر سیل قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون در ٥٨ شهر و روستا و در مجموع به هزار و ۸۸۱ نفر امدادرسانی انجام شده است.

متاسفانه تاکنون ۴ نفر جان خود را در حوادث اخیر از دست داده‌اند. یک مرد ١٩ساله در شهرستان آمل (مازندران) در اثر رعدوبرق، یک زن ۶۵ ساله در شهرستان تالش (گیلان) و دو پسر نوجوان ۱۲ ساله در شهرستان اردبیل بر اثر سیل فوت کرده‌اند

ولی پور ادامه داد: متاسفانه تاکنون ۴ نفر جان خود را در حوادث اخیر از دست داده‌اند. یک مرد ١٩ساله در شهرستان آمل (مازندران) در اثر رعدوبرق، یک زن ۶۵ ساله در شهرستان تالش (گیلان) و دو پسر نوجوان ۱۲ ساله در شهرستان اردبیل بر اثر سیل فوت کرده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه از ۱۴۱ واحد مسکونی، تخلیه آب انجام شده است گفت: ٤٢ نفر به مناطق امن انتقال داده شده و ١٤٧ نفر اسکان ضروری یافته‌اند.

وی درباره نیروهای امدادی حاضر در این مناطق گفت: ١١٣ تیم شامل ٤٠٩ نفر در حال امدادرسانی هستند. همچنین ٤١ دستگاه چادر، ٢٩٨ تخته پتو، ١١٢ تخته موکت، ١٩٤ بسته غذایی، ٨٠ کیلوگرم برنج و ١٠٦ کیلوگرم حبوبات در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: امدادرسانی در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، گلستان و گیلان ادامه دارد.

انتهای پیام/

20 / 20 سیل امداد رسانی رئیس سازمان امداد و نجات جان باختن ۴ نفر درمناطق سیل زده امدادرسانی ۱۱۳ تیم عملیاتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سیل امداد رسانی رئیس سازمان امداد و نجات رئیس سازمان امداد و نجات ساله در شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مثنوی گفت: به دنبال تداوم فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری، با مراجعه فردی به پایگاه امداد و نجات گدارکبک و درخواست کمک مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده ۴ نفره در گردنه گوگشنگلی و چشمه زینل در محور بروجن به لردگان دریافت شد.
وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات گدار کبک به محل اعزام شدند و نیرو‌های امدادی پس از کمک به افراد گرفتار در گل و سیلاب، آنها را به مکان امن انتقال داد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج