Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل عوض زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهارداشت: وزش باد شدید بیش‌از ۶۵ میلیون تومان به شبکه برق شهرستان دلگان خسارت وارد کرده است.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه طبیعی ۴۰۰ متر سیم پارگی شبکه فشار متوسط و ۶ اصله تیر برق این شهرستان سقوط کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شکسته شدن پایه‌های خط ۶۳ کیلو ولت دلگان به چاه کیچی برق این منطقه قطع که با بسیج امکانات شرکت برق منطقه‌ای این مشکل بر طرف و برق منطقه پایدار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین بر اثر بارندگی و توفان شبکه برق مناطق زردبن، مورتان و جکیگور شهرستان راسک دچار خسارت شده است.

عوض زاده اظهارداشت: ۱۰۰ میلیون تومان در حوزه برق این شهرستان خسارت وارد شده است.

وی تصریح کرد: تخریب ۶۰۰ متر کابل فشار متوسط و ضعیف به همراه ۱۰ اصله تیر برق از جمله خسارات وارده شده در این منطقه بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ادامه داد: با تلاش همکاران و پیمانکاران امور برق شهرستان قصرقند برق مناطق آسیب دیده در همان لحظات اولیه مجدد وصل شد.

وی تصریح کرد: همکاران شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در این روز‌های حساس به صورت شبانه روزی برای خدمت به مردم در صحنه حاضر هستند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای سیل سیستان و بلوچستان بارش های مونسون شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲، تعداد ۲ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۲۴۰ نفر مسافر توسط ۳۷۰ هزار و ۱۹۴ ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح استان جابه جا شده اند که این میزان ، افزایش ۱۲ درصدی در تعداد مسافر و افزایش ۸ درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان می‌دهد.

محمد یاسین احمدیان در گفت وگو با ایسنا، گفت: از این تعداد، یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۲۱۲ مسافر ، درون استانی و ۹۹۱ هزار و ۲۸ مسافر نیز به مقصد برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان، تصریح کرد: هم اینک ۴۱ شرکت ،۲ پایانه مسافربری، ۹۶۲ راننده مسافری فعال ،۸۳ ناوگان اتوبوسی و یک هزار و ۷۶ ناوگان مینی بوسی در حال خدمات رسانی به مسافران در حوزه تحت پوشش این اداره کل می باشند.

احمدیان یادآور شد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور