Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرسنال گفت: این پیروزی داروی خوبی برای ما و بازیکنان شد تا پیش از دیدار در نیمه نهایی مقابل سیتی انگیزه بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال لیورپول قهرمان این فصل لیگ جزیره شب گذشته در هفته سی و ششم در ورزشگاه امارات میهمان آرسنال بود که با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

میکل آرتتا بعد از این پیروزی، گفت: این پیروزی داروی خوبی برای ما و بازیکنان شد تا پیش از دیدار در نیمه نهایی مقابل سیتی انگیزه بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما برای پیروزی مقابل تیم بزرگی مثل سیتی باید لحظات خوبی را پشت سرگذاشته باشید. وقتی از لیورپول عقب افتادیم ترس از این داشتم که بتوانیم به بازی برگردیم ولی در یک لحظه با ایمان به خودمان موفق شدیم به بازی برگردیم.

وی افزود: مقایسه کردن من با ونگر درست نیست. او کارهای بزرگی در آرسنال انجام داد و بسیار موفق بود. من تا الان چیزی انجام ندادم. ما نیاز به ایمان داریم تا از این سختی ها و شرایط گذر کنیم.

آرتتا عنوان کرد: من درباره اندازه بودجه آرسنال در تابستان برای خرید بازیکن نگران هستم. ما نیاز داریم بازیکنان خوبی را به خدمت بگیریم تا بتوانیم در فصل آینده با این های قدرتمند لیگ جزیره رقابت کنیم.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آرسنال لیگ جزیره فوتبال لیورپول خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. سقوط یا ماندنمان در لیگ به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند.

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی سپاهان‌نوین در خصوص باخت تیمش برابر گیتی‌پسند، اظهار کرد: بازی سختی بود. گیتی‌پسند تیم خوبی است که امسال جایگاه خوبی دارد. نتیجه برای هر دو تیم به مهم بود که سقوط یا صعود کنند.

وی افزود: تنها یک نیمه خوب بازی کردیم و در نیمه دوم واقعا خوب نبودیم‌. تعداد ۲ دقیقه‌هایمان زیاد شد که باید فیلم را بازبینی کنیم و علت را بفهمیم.

سرمربی سپاهان نوین تصریح کرد: نیم فصل دوم و در جایی که روند تیممان خوب بود، بدشانسی آوردیم و مصدوم دادیم. از طرفی امروز کارت قرمز هم زیاد داشتیم که محدودیت در بازیکن ایجاد کرد.

رحیمی‌زاده در پایان درباره جایگاه تیمش و احتمال سقوطشان، یادآور شد: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم