Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر به دلیل بیکاری کرونا فعالیت پایانه مرزی متوقف شده است که انتظار داریم پس از بازگشایی آن شاهد توسعه اقتصادی مجدد در این منطقه نیز باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، اکبر بهنامجو صبح امروز در نشست با سخنگوی وزارت امور خارجه در اردبیل اظهار داشت: هدفگذاری‌های لازم برای استفاده از ظرفیت‌های مرزی استان برای توسعه اقتصادی یک لازمه و نیاز اساسی است که باید مورد توجه واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که اعتبارات لازم از محل صندوق ذخیره ارزی برای اجرای پروژه‌های مرزی در نظر گرفته شده است گفت: تمام ظرفیت‌ها و امکانات باید در راستای رشد تولید و اقتصاد استان باید به‌کارگیری شود تا بتوان در راستای تحقق اهداف مورد نظر موثر واقع شد.

تاکید معاون شهردار بر ایجاد پارک‌های لوکس در پایانه‌هاپایانه صادراتی محصولات کشاورزی در استان قزوین ایجاد شودمشارکت شهروندان مشهدی در پویش "من ماسک می‌زنم"؛ ناظران سلامت در پایانه‌های اتوبوسرانی مستقر شدند

استاندار اردبیل تصریح کرد: افزایش تولیدات کشاورزی استان را با هدف توسعه صادرات و وضعیت اقتصاد استان در دستور کار داریم که در این زمینه ایجاد بارانداز ریلی برای افزایش صادرات محصولات کشاورزی استان یک نیاز اساسی و مبرم محسوب می‌شود.

بهنامجو تصریح کرد: پایاب سد خداآفرین به عنوان یک ظرفیت مهم از پروژه‌های آبی استان به شمار می‌رود که خوشبختانه با پیشرفت 95 درصدی در حال اجراست و با اجرای آن 45 هزار هکتار از اراضی دیم به آبی تبدیل می‌شود که این یک ظرفیت بسیار ارزشمند برای استان ما است.

وی از اهمیت اجرای خط راه‌آهن خبر داد و اظهار کرد: این پروژه زیرساخت مهم ارتباطی برای استان است که درصدد هستیم در راستای توسعه تولیدات و گسترش روابط اقتصادی از این ظرفیت بهره‌مند شده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

بهنامجو افزود: برای گسترش مراودات تجاری و اقتصادی پیگیری‌های لازم توسط دولت و کشورهای همسایه انجام شده تا شهرک صنعتی مشترک در اردبیل راه‌اندازی شود که بدون شک راه‌انداز ریلی از مهم‌ترین دلایل کشور همسایه برای انتخاب اردبیل برای راه‌اندازی این شهرک بوده است.

بهنامجو گفت: در حال حاضر به دلیل بیکاری کرونا فعالیت پایانه مرزی متوقف شده است که انتظار داریم پس از بازگشایی آن شاهد توسعه اقتصادی مجدد در این منطقه نیز باشیم.

انتهای پیام/132/ش

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... اختصاصی| واکنش سخنگوی وزارت بهداشت به کشف واکسن کرونا / این ویروس فعلا هیچ واکسن و دارویی ندارد مأموریت سازمان تبلیغات و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برای پیشنهاد نحوه اقامه عزای محرم متناسب با شرایط کرونا کرونا|آمار مبتلایان در عربستان به بیش از ۲۴۰ هزار نفر رسید

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سلوکانه صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از توقف فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری خبر داد.

وی گفت: این اقدام در راستای اجرای وظیفه حاکمیتی و نظارت بهداشت وفق ضوابط سازمان دامپزشکی کشور ازجمله اجرای ضوابط شیوه نامه نظارت بهداشتی با توجه به بازدید سر زده توسط کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان تهران انجام شده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران با تاکید به تمامی کشتارگاه‌های طیور استان تهران درخصوص رعایت شرایط بهداشتی کشتارگاه و اجرای ضوابط قرنطینه ای بهداشتی مطابق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های سازمان دامپزشکی کشور، التزام به دستور العملهای بهداشتی و حمایت از تولید بهداشتی بمنظور صیانت از حقوق عامه را ضروری دانست.

بر اساس این گزارش دامپزشکی استان تهران بنا به وظیفه ذاتی خود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تهدید علیه بهداشت عمومی با واحد های متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6093874

دیگر خبرها

  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • تنگنا‌های اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز