Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@06:08:32 GMT

دبی شهر سافاری، خرید و آفتاب

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۹۴۳۸

دبی شهر سافاری، خرید و آفتاب

دبی بزرگترین و محبوب ترین شهر امارات متحده عربی و مرکز امیرنشین دبی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دبی بزرگترین و محبوب ترین شهر امارات متحده عربی و مرکز امیرنشین دبی است. دبی که گاه به صورت دوبی هم نوشته می‌شود، با تجارت بین المللی و گردشگری پویا و رو به رشد خودش مشهور است. دبی مانند شهری جادویی است که ناگهان از زمین سربرآورد و شکوفا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین تحقیقات بازار تیم بازاریابی سفرمارکت، بلیط دبی دومین مقصد گردشگری خارجی ایرانیان است. رشد دبی آنقدر سریع بود که تحلیلگران اقتصادی، آمادگی پذیرش این شهر نوظهور، زیبا و پرشکوه با گردش مالی چند هزار میلیاردی را نداشتند. دبی نشان داد که با سرمایه‌گذاری هدفمند درآمدهای نفتی، می‌توان گردشگری و صنایع مالی را جایگزین خود صنعت نفت کرد.

 

جاذبه های تفریحی و گردشگری دبی

دبی به یاری سرمایه گذاری گسترده‌ای که در صنعت توریسم داشته است، توانسته جاذبه های تفریحی مختلفی را برای ارضای هر نوع سلیقه‌ای ایجاد کند. شهربازی ها و پارک های آبی مختلف دبی، گرمای هوا را از تن گردشگران به در می‌کند و موجب شادی، هیجان مخصوصا کودکان و نوجوانان می‌شوند. موزه دبی و قاب دبی، شما را با گذشته، حال و آینده دبی آشنا می‌کنند. آکواریوم دبی، شما را نه تنها با جهان زیر آب دبی بلکه با موجودات دریایی جهان آشنا می‌کند. باغ گل میراکل گاردن، به شما نمایش می‌دهد که در میان بیابانی مانند دبی هم می‌توان یک باغ پر از گل‌های رنگارنگ را پدید آورد. دهکده جهانی یا گلوبال ویلیج، آثار فرهنگی، هنر و سوغات همه مراکز تمدنی جهان همچون ایران را گردهم آورده است. سواحل دبی هم ترکیبی از آفتابی مطبوع و آب خلیج فارس را به شما عرضه می‌کند. کروزسواری در آب های پیرامون دبی و یا در کانال های ساحلی این شهر خالی از لطف نیست. در آخر هم باید یادی کنیم از برج خلیفه بلندترین آسمان خراش جهان و مجموعه زیبای پیرامونش.

 

دبی سرزمین سافاری های شبانه روزی

 

دبی به عنوان سرزمینی خشک و بیابانی، جایی مناسب برای انواع سافاری است. صنعت گردشگری دبی اتفاقا آمادگی کاملی برای تبدیل بیابان های این شهر به منبعی برای درآمد از خود نشان داده است. گردشگری سافاری دبی، از پیش از طلوع خورشید آغاز می‌شود تا بامداد روز بعد ادامه پیدا می‌کند و این شما هستید که انتخاب می‌کنید که دوست دارید در کدام یک از انواع سافاری های دبی حضور داشته باشید. می‌توانید سوار بر موتورهای چهارچرخ از تپه های ماسه‌ای بالا بروید. یا با خودروهای شاسی بلند تقویت شده حرکات هیجان انگیز بر روی تپه ماهورها داشته باشید. شترها، جانوران صبور بیابان هم می‌توانند شما را با سفرهای سنتی در بیابان آشنا کنند. شب های بیابان هم برای خودش زیبایی های دیگری که دارد می‌توانید آن را هم تجربه کنید.

 

مراکز خرید دبی سرزمین برندهای جهان

دبی نه دارای مساحت و سرزمین بزرگی است و نه کارخانه‌های بزرگ و زیادی دارد. اما نقشی که دبی به عنوان یک مرکز تجاری جهانی بر عهده گرفته موجب شده، هر کالایی که تصور کنید را بتوانید در این شهر شگفت آور پیدا کنید. مراکز خرید دبی در پی چنین موقعیتی پدید آمدند. اکنون بخشی از صنعت توریسم دبی، بر پایه گردشگری خرید شکل گرفته است. هر ساله گردشگران زیادی به دبی می‌روند تا به روزترین برندهای جهانی را در مراکز خرید پیدا کنند. البته باید این را هم در نظر داشته باشید که قیمت های این کالاهای برند، قرار نیست ارزان باشد. ولی خبر خوب این است که مراکز خرید دبی، به مناسبت‌های گوناگون جشنواره های خرید برگزار می‌کنند.

 

فرودگاه دبی پرترافیک ترین فرودگاه برای مسافران بین المللی

دبی و حتی کشور امارات، کشوری کوچک با جمعیت بومی اندک است. به همین دلیل، فرودگاه بین المللی دبی پرترافیک‌ترین فرودگاه جهان از دید رفت و آمد مسافران خارجی است. زیرا هر سال بالغ بر ۸۰ میلیون نفر بازرگان و گردشگر خارجی به دبی وارد یا از آن خارج می‌شوند. نقش کلیدی دبی از دید بازرگانی و صنعت بیمه و مالی جهان، در کنار جایگاه گردشگری استثنائی آن موجب شده است، شمار زیادی از مسافران هر ساله از طریق فرودگاه دبی به این کشور وارد شوند. پس اگر با خرید بلیط هواپیما به دبی سفر کنید، هواپیمای شما در فرودگاه بزرگ و باشکوه دبی بر زمین می‌نشیند.

 

سفر ارزان و بهینه به دبی

 

دبی شهر گرانی است و سفر و اقامت در این شهر، نیازمند برنامه‌ریزی دقیقی است. اگر تصمیم به یک سفر اقتصادی و بهینه به دبی را گرفته‌اید، باید برای خرید بلیط هواپیما ارزان دبی تلاش کنید. اما با وجود این همه سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما، چه طور می‌توان ارزان ترین و بهینه‌ترین قیمت بلیط هواپیما تهران دبی را پیدا کرد. نگران نباشید چون سفرمارکت به عنوان موتور جستجو ارزانترین بلیط هواپیما، شما را از سرگردانی نجات داده است. زیرا همه بلیط هواپیما عرضه شده در بازار را به صورت مقایسه‌ای در یکجا و در یک پلتفرم به شما نمایش می‌دهد. در نتیجه به راحتی و تنها با یک جستجو می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما دبی را پیدا کرده و از اینجا خریداری کنید.

راهبرد دیگر سفری ارزان به دبی، استفاده از هواپیمایی های ایرانی مانند ماهان ایر است. ماهان ایر به دبی پرواز مستقیم دارد و این پرواز به دبی را می‌توانید به آسانی از سفرمارکت یافته و خریداری کنید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بلیط هواپیما مراکز خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان،هواداران و علاقمندان ورزش فوتبال می توانند برای تهیه بلیط رایگان این بازی با ورود به پایگاه باشگاه مس رفسنجان به  نشانی Https://www.Mesrafsanjan.com و ورود به بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی، برای تهیه بلیط رایگان این بازی اقدام کنند.

بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان با حضور هواداران بانوان و آقایان و از ساعت ۱۷:۴۵  پنجشنبه ۶ اردیبهشت  درورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می شود.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که ۲ تیم در هفته ۲۳ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز برابر هم صف آرایی کردند اما نتیجه ای بهتر از تساوی حاصل کار این تیم ها نشد.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان دیگر نمایندگان استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هستند.

 

دیگر خبرها

  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر