Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری میاندوآب گفت: در اجرای توصیه مقام معظم رهبری، با همکاری خیرین ۴۵۰ میلیون تومان جمع آوری شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،حسام شیرازه محبت سرپرست فرمانداری میاندوآب در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان میاندوآب اظهار کرد: افزایش حس اجتماعی، همدلی و نوعدوستی که در دوران کرونا و تجربیات جدیدی که بدست آوردیم بسیار با ارزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری میاندوآب با تاکید بر مستندسازی اقدامات انجام گرفته در دوران کرونا، گفت: باید به دغدغه‌های مقام معظم رهبری با جدیت پرداخته شده و مستند سازی اقدامات نیز با جدیت دنبال شود.

وی افزود: مستند سازی همدلی اقشار مختلف مردم در تهیه و توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی و انتقال این حس نوع دوستی و همدلی به نسل‌های آینده چراغ راه آیندگان در مواقع بروز بحران می‌تواند باشد.

شیرازه محبت با بیان اینکه نقش خیرین، سمن‌ها و نهاد‌های مختلف در این دوران بی بدیل بود، تصریح کرد: در اجرای توصیه مقام معظم رهبری، رزمایش مساوات همزمان با سراسر کشور در شهرستان میاندوآب با همکاری خیرین و سازمان‌های مردم نهاد اجرا و ۴۵۰ میلیون تومان جمع آوری شد که این کمک‌ها تا کنون نیز ادامه دارد.

سرپرست فرمانداری میاندوآب با تاکید بر امیدآفرینی، اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای در این شرایط که مجموعه بهداشت و درمان با تمام وجود و توان در حال فعالیت هستند، عده‌ای با سیاه نمایی سعی در پمپاژ یاس و نا امیدی در جامعه داشته و تخریب و نقادی را با هم درآمیخته اند که پسندیده نیست.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب و دبیر ستاد مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه متاسفانه فاصله گذاری اجتماعی در خیلی مواقع رعایت نمی‌شود، اظهار کرد: ذهنیت اینکه بیماری کرونا تمام شده و هیچ خطری مردم را تهدید نمی‌کند، کاملا اشتباه بوده و درست نیست.

سهراب حیدری افزود: برخی از حوزه‌هایی که در جلسات، مصوباتی را امضا می‌نمایند، متاسفانه پای کار نبوده و مفاد مصوبات را اجرا و عملیاتی نمی‌کنند، در حالیکه مصوبات جلسه کاملا قابل اجرا بوده و همه مکلف به اجرای آن‌ها هستیم.

این مسئول  گفت: از مردم درخواست داریم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به مبارزه با بیماری کرونا برویم

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه در صورت عدم رعایت توصیه‌ها و پروتکل ها، این ویروس تا پایان سال همچنان مهمان ما خواهد بود، تصریح کرد: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی، شستن دست‌ها و استفاده و زدن ماسک از الزامات اصول بهداشتی بوده و باید کاملا رعایت شود.

این مسئول همچنین از وضعیت اسف بار جوی‌های آب در میاندوآب انتقاد کرد و گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و وضعیت نگران کننده جوی‌های شهرستان در خصوص بیماری‌های التور، باید متولیان امر در این خصوص اقدام جدی بعمل آورند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میاندوآب رزمایش مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در جریان دویست و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به آغاز به کار هیئت امنای محلات اظهار کرد: در کنار هیئت امنا، معتمدین محلی همکاری لازم را خواهند داشت تا یک ظرفیت جدیدی برای خدمت به مردم شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: مدیریت جدید مبنای خود را مشارکت مردم قرار داده است تا در سطح عمومی و نخبگان این مشارکت ایجاد شود.امروز شاهدیم که جمع هیئت امنا فعالیت خود را آغاز تا بار دیگر مردم‌سالاری دینی شکل بگیرد.

زاکانی در ادامه سخنانش به نامگذاری سال 1403 از سوی رهبر انقلاب اشاره کرده و ادامه داد: توجه شورای ششم و مدیریت برگرفته از آن استفاده از ظرفیت‌های مختلف با مشارکت مردم است و با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنای حرکت ما بر همین مسئله خواهد بود.

وی ادامه داد‌: یکی از موضوعاتی که در این دوره از مدیریت شهری به صورت ویژه به آن توجه شده است استفاده از نظرات مردم در اجرای طرح‌های شهری است که بر همین اساس طرح "من شهردارم" در این دوره شکل گرفت که برای نخستین بار در سال 1401، 2080 طرح به معرض نمایش گذاشته شد که 350 هزار نفر از شهروندان برای انتخاب این طرح‌ها مشارکت کردند که در نهایت 1462 طرح توسط شهروندان در سطح مناطق انتخاب و اعتبار حدود 4 هزار میلیاردی برای این طرح‌ها در نظر گرفته شد.

شهردار تهران افزود: در سال 1402 مشارکت شهروندان از 350 هزار نفر به یک میلیون و 352 هزار نفر رسید و بالغ بر 3 هزار و 300 طرح در معرض انتخاب مردم قرار گرفت و 8 هزار میلیارد تومان نیز برای این طرح‌ها در نظر گرفته شد.

زاکانی تصریح کرد: امروز شاهد طرح جدیدی در سطح شهر تهران هستیم و ان‌شاءالله این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد و همکاری هیئت امنای محلات را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه 347 سرای محله در شهر تهران داریم که این مجموعه‌ها تبدیل به قرارگاه‌های محلی خواهند شد و ذیل هیئت امنای محلات مدیریت محله و 11 خانه جهادی شکل خواهند گرفت، افزود: تهران در بعد بهداشتی فقیرترین شهر در بین شهرهای کشور است، ان‌شاءالله خانه‌های سلامت و تندرستی نیز ذیل هیئت امنای محلات شکل خواهند گرفت و در ادامه نیز ما شاهد تشکیل کانون‌های جهادی سلامت خواهیم بود.

شهردار تهران در پایان با اشاره مجدد به آغاز به کار هیئت امنای محلات تصریح کرد: ان‌شاءالله از این ظرفیت بزرگ استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی