Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در مراسم بهره برداری از طرح های ملی وزارت نیرو که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال، ۴۴ طرح با بودجه ۱۴ هزار میلیارد تومان به اتمام رسیده است و ۲۰۹ طرح دیگر هم با بودجه ۳۶ هزار میلیارد تومانی تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: افتتاح این پروژه‌ها حاکی از سیر طبیعی اقتصاد کشور، تمرکز مدیران بر روی کارشان، عدم وابستگی اقتصاد به صادرات روزانه نفت و فعالیت بخش خصوصی با دولت است.

وزیر نیرو بیان کرد: امروز در استان هرمزگان ۱۴ طرح در حوزه آب و برق به بهره برداری می‌رسد. یکی از طرح ها، افتتاح واحد یک فاز اول نیروگاه برق قشم با توان ۱۷۵ مگاوات است که این نیروگاه دارای آب شیرین کن نیز هست.

اردکانیان گفت: پروژه دیگر افزایش تولید نیروگاه بندرعباس به ظرفیت  ۱۱۵ مگاوات است.

او افزود: ۱۴ طرح انتقال و توزیع آب نیز در این استان به بهره برداری می‌رسد. همچنین امروز اولین بانوی مدیرعامل در بخش برق هم به عنوان مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان مشغول به کار می‌شود.

وزیر نیرو گفت: پروژه آب شیرین کن بندرعباس با ظرفیت یک صد هزار لیتر در شبانه روز افتتاح می‌شود. این پروژه ۳ هزار و ۱۰۰ لیتر در ثانیه توان دارد که نیاز آب شهر بندرعباس و شهرستان خمیر را تامین می‌کند.

اردکانیان بیان کرد: طرح تصفیه خانه شهرستان شمیر و میناب برای تامین آب ۵۰۰ هکتار گلخانه و ۲ هزار هکتار مزارع کشاورزی به بهره برداری می‌رسد که در پروژه موجب اشتغالزایی ۵ هزار نفر می‌شود.

وی گفت: پروژه تامین آب شرب شهرستان‌های سردشت و روستا‌های از سد جکی با ۸۵ کیلومتر خط انتقال و ۹۰۰ متر پمپاژ امروز افتتاح می‌شود.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر نیرو طرح آب و برق نیروگاه برق بهره برداری می رسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.
بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.
همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: ۱۳ هزار متر مربع برای این طرح پیش بینی شده که در مرحله نخست ۵ هکتار آن با قابلیت ۶۷ پلاک برای احداث ۱۳۴ واحد آغاز شد.
تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.
همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس