Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ وزیر نیرو گفت: طرح های بسیار مهم در هرمزگان افتتاح می‌شود با این تفاوت که این بار کشتی خدمت‌رسانی به سواحل خلیج فارس در هرمزگان رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، رضا اردکانیان در مراسم افتتاح پروژه‌های وزارت نیرو در هرمزگان که به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور انجام می‌شد اظهار داشت: در پنج‌شنبه‌های افتتاح نوبت به افتتاح طرح‌های پویش الف-ب ایران رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح 20 پروژه آب و برق استان هرمزگان با فرمان رئیس جمهور‌ / بزرگ‌ترین پروژه‌‌ آبرسانی ‌‌تاریخ هرمزگان ‌بهره‌برداری شد‌بزرگ‌ترین پروژه‌‌ آبرسانی ‌‌تاریخ هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد / افتتاح فاز نخست طرح آبرسانی جگین ـ بشاگردرئیس جمهور از 2700 میلیارد تومان پروژه‌‌ بزرگ صنعت آب و برق در هرمزگان بهره‌برداری می‌کند

وی افزود: امروز در هفته دوازدهم پویش الف-ب ایران به هرمزگان آمده‌ایم با این تفاوت که این بار قطار خدمت رسانی به اینجا نرسیده است بلکه با کشتی خدمت رسانی به سواحل خلیج فارس آمده‌ایم تا طرح‌های بسیار بزرگی را در این منطقه به بهره برداری برسانیم.

وزیر نیرو بیان کرد: ما امروز در استان هرمزگان پروژه‌های بزرگی را افتتاح خواهیم کرد که یکی از آنها بهره‌برداری از واحد اول نیروگاه سیکل ترکیبی قشم با ظرفیت 170 مگاوات است که تولید همزمان آب شیرین هم خواهد داشت.

وی تاکید کرد: افزایش توان نیروگاهی در هرمزگان نیز از دیگر طرح‌هاست که امروز در بخش برق 14 طرح انتقال و توزیع برق به بهره‌برداری خواهد رسید.

اردکانیان تصریح کرد: اولین بانوی مدیرعامل در صنعت آب و برق نیز از هفته پیش در استان هرمزگان کار و فعالیتش را به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق آغاز کرد که این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: طرح تأمین و انتقال آب به 500 هکتار از شبکه گلخانه شمیل و منتفع نمودن 3 هزار هکتار از شبکه اراضی دشت میناب و شبکه 500 هکتاری گلخانه شمیل و افتتاح طرح تأمین و انتقال آب شهرک صنعتی تیرور میناب از دیگر طرح‌هایی است که به بهره برداری می‌رسد.

اردکانیان ادامه داد: با بهره‌برداری از سامانه نمک زدایی آب شیرین کن 100 هزار متر مکعبی بندرعباس 20 هزار مترمکعب دوم این آبشرین کن هم وارد فاز بهره برداری می‌شود که می‌تواند به 90 هزار نفر از مردم آب شرب با کیفیت برساند.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: طرح آب رسانی به شهرستان بشاگرد با استفاده از آب سد جگین شهرستان جاسک نیز از طرح‌های مهم است که در این طرح 81 کیلومتر طرح انتقال آب انجام شده است.

انتهای پیام/865/ش

R7555/P/S6,58/CT11 بیشتر بخوانید... افتتاح بزرگ‌ترین پروژه‌ شیرین‌سازی آب دریا در هرمزگان / ‌بندرعباسی‌ها از این پس آب گوارا خواهند نوشید گزارش میدانی تسنیم| وضعیت بحرانی کرونا در استان هرمزگان / تخت‌های بیمارستان‌ها پر و ICU جایی برای بیماران بدحال ندارد استاندار هرمزگان: خودکفایی در تولید بنزین اقدام بزرگی در حوزه اقتصاد مقاومتی است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری بهره برداری استان هرمزگان خدمت رسانی وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس از ۳۱ فروردین با اجرای تاتر پرفورمنس در شهرستان بندرخمیر آغاز شده است.

 جهانگیری افزود: جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس یکی ازمهم‌ترین برنامه‌های جشنواره ملی خلیج فارس است که با حضور ۱۱ گروه موسیقی ملی از روز جمعه ۷ اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در محل تالار آوینی بندرعباس میزبان علاقمندان به موسیقی است.

وی گفت: جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس با موضوع خلیج فارس از دیگر برنامه‌های در حال اجرا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای شرکت در این جشنواره ۸۱ اثر به دبیرخانه رسیده که از این شمار ۹ اثر به بخش پایانی راه یافته است.

جهانگیری گفت: دبروز هم به مناسبت روز ملی خلیج فارس پرواز پاراگرایدر و پاراموتور با حضور ۳۰ ورزشکار در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.

وی گفت: امروز بعداز ظهر نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: جشنواره تولیدات فرهنگی و اختراعات با موضوع خلیج فارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.

جهانگیری افزود: اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جشنوراه از برگزیدگان جشنواره‌های ملی موسیقی و فیلنمامه نویسی تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: روز اختتامیه از دو کتاب تیشیرا از نویسنده پرتغالی با موضوع خلیج فارس و سفرنامه هرمز پدر، رونمایی می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد