Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جولیان کازاره  هوادار سرشناس تیم فوتبال بوردوی فرانسه و چهره سرشناس فرانسوی در خصوص شیخ دیاباته بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در شبکه تلویزیونی RMC بیان کرد:  من درباره شوخ طبعی در فوتبال همیشه صحبت کرده ام و همیشه شیخ دیاباته را به یاد می‌آورم که زیاد اهل شوخی کردن نیست، اما فوتبال منحصر به فرد خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همیشه بازیکنی که به خودم می‌گفتم یک شانس برای او وجود خواهد داشت شیخ دیاباته بود. بهترین آدمی که با او رو به رو شده ام دیاباته است. او بی نظیر است. به ظاهر او توجه نکنید او فلسفه خاص خود را در فوتبال پیاده می‌کند. آهنگ بازی شیخ بی نظیر است. به حدی که مردمی که به فوتبال علاقه ندارند درباره نحوه بازی شیخ با من صحبت می‌کنند. این اتفاق باعث تفاوت‌ می‌شود.

بیشتر بخوانید

سوتی مربی استقلال درباره نام بازیکن مبتلا به کرونا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال شیخ دیاباته تیم فوتبال فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 فریدون زندی بازیکن دورگه ایرانی - آلمانی که سالها برای تیم ملی ایران بازی کرد و با ایران به جام جهانی ۲۰۰۶ صعود کرد، در گفت و گو با عادل فردوسی پور به روحیات و برخی رفتارهای وحید هاشمیان بازیکن پیشین تیم ملی اشاره کرد. او به تاثیر فوتبال آلمان بر روی وحید هاشمیان اشاره کرد و اینکه هاشمیان در رختکن کاملاً برهنه شده بود و همین اتفاق فریادهای محمد دادکان رئیس وقت فدراسیون فوتبال را در پی داشت. خاطرات بامزه زندی را می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • معاون علمی رئیسی: افرادی که از کشور خارج می‌‎شوند با منِ نوعی مشکل دارند نه با ایران
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم