Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هم اندیشی برنامه های ویژه عید غدیر به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس امروز (پنج شنبه ۲۶ تیر) با هدف تبادل نظر در خصوص اجرای برنامه های ایام دهه «ولایت» و ایام اعیاد قربان و غدیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، جلسه هم اندیشی برنامه های ویژه عید غدیر به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس امروز (پنج شنبه ۲۶ تیر) با هدف تبادل نظر در خصوص اجرای برنامه های ایام دهه «ولایت» و ایام اعیاد قربان و غدیر برگزار شد، با حضور حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، حجت الاسلام «وحید احمدی»، دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان، «احمدرضا نداف»، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حجت الاسلام احمدی، نیز ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برای تزئین مسجد و محله به مناسبت عید غدیر گفت: برگزاری برنامه ازدواج آسان، تولید محتوا از پیام های غدیر برای فضای مجازی به ویژه برای نسل امروز برای این ایام پیشنهاد می شود.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت های موجود یک تیم مجازی برای هر شهرستان ایجاد و برای ارسال حتوا هماهنگی های لازم انجام شود.

براساس این گزارش در ادامه، نداف، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هم ضمن پیشنهاد راه اندازی پویش «هر خانه یک پرچم» در ایام دهه ولایت، برنامه های تهیه کتاب «در آینه غدیر» و برگزاری مسابقه از این کتاب، برپایی نمایشگاه غدیر و رونمایی از کتاب در عید سعید غدیر خم برای این ایام پیشنهاد می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه که درگیر مقابله با شیوع بیماری کروناست، به نظر می رسد که برنامه ریزی لازم برای اجرای برنامه های مجازی و جشن های خانگی عید غدیر ضروری است.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه ولایت در فارس بنیاد غدیر فارس عید سعید غدیر خم جشن عید غدیر خم عید غدیر خم عید غدیرخم عید سعید قربان عید قربان عید غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس کانون های مساجد فارس شیراز مساجد فارس برگزار شد عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد

به گزارش خبرنگار مهر مجید درویشی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ورامین که با حضور سیدمحمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور و با موضوع انتخابات برگزار شد، طی سخنانی گفت: گفت :۴ مؤلفه مقام معظم رهبری سرلوحه کار هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات ۱۱ اسفند در سطح شهرستان ورامین بود که به صورت کامل اجرا شد.

وی افزود: در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در دشت ورامین ۴۲۰ شعب اخذ رأی با حدود ۱۲ هزار عامل اجرایی نظارتی حضور داشتند که در دور دوم بر اساس ابلاغ وزارت کشور تعداد شعب به ۳۰۷ شعبه کاهش و تعداد عوامل اجرایی نیز کاهش می‌یابد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات ورامین با اشاره به برگزاری جلسات هیأت اجرایی گفت: بیش از ۱۸ جلسه هیأت‌های اجرایی مرکز حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در ایام انتخابات برگزار کرد و برای اولین بار در سطح استان تهران از تمامی ۹۸ نامزد ثبت نام کننده مصاحبه انجام داد که ۴۴ نفر آنها شروع به فرایند رقابت کردند.

وی افزود: برای اولین بار سه جلسه توجیهی برای نامزدها و نمایندگان آنها برگزار شد و این جلسات منتج به تخلفات کمتر در ایام تبلیغات انتخابات شد.

درویشی در پایان گفت: با همان دقت و همت انتخابات ۲۱ اردیبهشت در دشت ورامین برگزار می‌کنیم

کد خبر 6088189

دیگر خبرها

  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی