Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@17:17:06 GMT

محل اقامت اشرف غنی مورد حمله راکتی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۹۷۹۸

محل اقامت اشرف غنی مورد حمله راکتی قرار گرفت

به گزارش صدای ایران، شبکه تلویزیونی طلوع هم اکنون با انتشار خبر ی فوری از حملات راکتی به اطراف محل اقامت «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان در ولایت غزنی خبر داد.
بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، منابع امنیتی در این خصوص اعلام کردند که همزمان با سفر محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان به ولایت غزنی، ۲ فروند راکت به این شهر اصابت کرد که براثر آن ۳ غیرنظامی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق خبرهای اولیه، یکی از این راکت‌ها در ۱۰۰ متری محل اقامت اشرف غنی فرود آمده است.
رئیس جمهور افغانستان برای بررسی آخرین وضعیت ولایت غزنی صبح امروز پنجشنبه به مرکز این ولایت سفر کرده است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: حمله راکتی افغانستان صدای ایران اشرف غنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند

رئیس انجمن صنفی کارگران و دبیر خانه کارگر شهرستان میاندوآب گفت: دو هزار کارگر ساختمانی میاندوآب در انتظار برخورداری از بیمه اجتماعی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امید اشرف امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در آیین گرامیداشت روز جهانی کارگر اظهار کرد: وزارت کار باید بداند که با فریز دستمزد کارگر نمی‌توان تورم را مهار کرد.

وی افزود: با تعیین دستمزد کارگران توسط مجلس مخالف هستیم چرا که در مجلس قدرت چانه‌زنی برای حق و حقوق کارگر و کارفرما وجود ندارد.

رئیس انجمن صنفی کارگران و دبیر خانه کارگر میاندوآب گفت: ارجاع این طرح به مجلس مغایر با کنوانسیون‌های بین‌المللی است که دولت در سازمان جهانی کار آن را امضا کرده است.

اشرف تصریح کرد: دو هزار کارگر ساختمانی شهرستان میاندوآب در صف انتظار برای تحت پوشش قرار گرفتن خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند.‌

کد خبر 749462

دیگر خبرها

  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است