Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید؛ اینکه تیمش نتوانست مقام قهرمانی خود در لیگ برتر را با ثبت یک رکورد جدید تؤام کند برای او ناراحت کننده نیست. - اخبار ورزشی -

به گزاری خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لیورپول شب گذشته (چهارشنبه) با قبول شکست 2 بر یک در خانه آرسنال در دیداری که از میزبانش پیش هم افتاده بود، عملاً شانس رکوردشکنی برای کسب امتیاز در یک فصل از رقابت‌های لیگ برتر را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول باید از سه بازی باقیمانده‌اش 7 امتیاز می‌گرفت تا با رکورد 100 امتیازی منچسترسیتی (18-2017) برابر شود و اگر سه بازی‌اش را می‌برد، رکورد تیم پپ گواردیولا را می‌شکست. شکست در خانه توپچی‌ها اما مردان کلوپ را 93 امتیازی نگه داشت و آنها حتی اگر دو بازی بعدی‌شان را هم ببرند باز هم 100 امتیازی نخواهند شد. کلوپ اما می‌گوید که از این بابت ناراحت نیست. او گفت: ناراحت از دست دادن فرصت ثبت رکورد؟ نه، حداقل هنوز نه. نمی‌دانم که آیا بعدها حسرت از دست دادن این فرصت را خواهم خورد یا نه. در حال حاضر اما من فقط می‌خواهم که تیمم هر چقدر می‌تواند تا پایان فصل امتیاز کسب کند.

سرمربی آلمانی لیورپول ادامه داد: نمی‌توانم از یک چیز مثبت یک نکته منفی بیرون بکشم. ما قهرمان لیگ شده‌ایم، آن هم کلی مانده به پایان فصل و با 93 امتیاز. من از آن دسته آدم‌های منفی‌بین نیستم و نمی‌خواهم چون تیمم نتوانسته 100 امتیازی شود و یا 102 امتیازی، منفی‌بافی کنم. ما نتایجی که حق‌مان بوده را گرفته‌ایم و باید ببینیم که چند امتیاز دیگر هم می‌توانیم کسب کنیم. در حال حاضر 93 امتیازی هستیم و دو بازی دیگر هم داریم که بازی‌های بسیاری سختی هستند. بازیکنان من فصلی استثنایی داشته‌اند و هیچ‌کسی هم نمی‌تواند منکر این موضوع شود اما خب من از بازی‌مان مقابل آرسنال راضی نیستم. بر عکس ناراحت و حتی درباره چند چیز عصبانی هم هستم. بازی اما بازی خوبی بود و رویکرد بازیکنان ما هم قابل قبول. ما در طول بازی دست از فشار آوردن روی حریف کشیدیم که این اتفاق خوبی نبود و به همین دلیل هم باختیم.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

لیورپول با گلزنی سادیو مانه پیش افتاده بود اما اشتباهات فیرجیل فن‌دایک و آلیسون بکر باعث شد که دروازه این تیم باز شود. کلوپ که تیمش 6 روز دیگر میزبان چلسی خواهد بود، درباره اشتباه این دو بازیکن اظهار داشت: شاید بعضی‌ها تعجب کنند که این دو بازیکن هم انسان هستند اما من نه. من هر روز و هر لحظه آنها را می‌بینم و متوجه هستم که آنها هم بی‌عیب و نقص نیستند هرچند به ندرت چنین اشتباهاتی از آنها سر می‌زند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال لیورپول انگلیس یورگن کلوپ بیشتر بخوانید... لیگ برتر انگلیس| لیورپول دست خالی خانه آرسنال را ترک کرد/ شاگردان کلوپ فرصت رکوردشکنی را از دست دادند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال لیورپول انگلیس یورگن کلوپ لیگ برتر انگلیس لیورپول یورگن کلوپ لیگ برتر دو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی

نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان این تیم را مشاهده می کنید.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS