Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانشیری گفت: در ادعیه کلمات نورانی نهفته است و آن‌هایی که در این عرصه فعال هستند مانند مدیران تصمیم گیر، باید بیشتر به این ادعیه خو بگیرند تا بتوانند مؤثر واقع شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جوانشیری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه با اهمیت دعا در مقابله با بلاها و مشکلات گفت: ما باید در کنار توجه به گذاره های بهداشت فردی و عمومی که بسیار مهم است و پشتیبانی دینی قابل قبولی نیز دارد، به گزاره‌های معنوی در دفع بلاها توجه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور ادامه داد: امروز در مقابله با ویروس کرونا، نقش گذاره بهداشتی بسیار مهم است و خیلی‌ها تلاش کردند تا مردم به این امر پایبند باشند اما نسبت به مباحث معنوی و تکیه به ادعیه، خیلی توجه پررنگ نبود تا اینکه مقام معظم رهبری همه فعالین این عرصه مبارزه را به این ویروس توجه دادند.

وی اضافه کرد: باید توجه جامعه به این سمت سوق پیدا کند و یکی از وظایف ما در سازمان تبلیغات اسلامی توجه مردم به این مسئله بود و بعد از تأکید معظم له، ما نیز این وظیفه را باقدرت بیشتری ادامه خواهیم داد و از روحانیون طرح هجرت خواسته‌ایم که جامعه پیرامونی خود را به این سمت تشویق کنند.

جوانشیری بیان داشت: مطمئن هستیم اگر کسی با اخلاص به در درگاه خداوند روی آورد خدا هم کمک خواهد کرد و اگر هم گرفتار می‌شویم، باید در کنار نظریه‌های پزشکان، نباید به لحاظ فردی غافل از دعا شویم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور تصریح کرد: در ادعیه کلمات نورانی نهفته است و آن‌هایی که در این عرصه فعال هستند مانند مدیران تصمیم گیر، باید بیشتر به این ادعیه خو بگیرند تا بتوانند مؤثر واقع شوند.

وی ادامه داد: در 12 کارگروه که تا این لحظه برای کمک به نیازمندان تشکیل‌شده است در حال بررسی تأثیر دعا بر روی حل مشکلات هستیم تا در کنار کمک به نیازمندان، از تکیه‌بر دعاها غافل نشویم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • اگر می‌خواهید شاد باشید این عادت‌ها را کنار بگذارید
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود