Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز مرامی پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: علاوه‌بر آثار دفاع مقدس، این اداره کل از استعدادهای جوان استان در حوزه فیلم‌سازی مستند، داستانی و فیلمنامه نویسی با رویکرد حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای دعوت به همکاری می‌کند.

وی با بیان اینکه پویش‌های مردمی مبارزه با کرونا یادآور خیزش‌های مردمی دهه شصت در دفاع از کشور است، ابراز داشت: سینماگران و تولیدکنندگان سینمایی در استان فارس، به ویژه در حوزه فیلم کوتاه، تولیدات بسیاری در زمینه مبارزه و پیشگیری از گسترش بیماری کرونا به انجام رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس رویکرد و شاخصه‌های گزینش فیلم‌نامه‌های مستند را ایجاد و افزایش امید و نشاط اجتماعی در جامعه، پرهیز از ترویج ناامیدی و یأس،  افزایش اعتماد عمومی و توجه به همبستگی، تقویت عزت‌مندی، قدرت ملی و امید به آینده با توجه به پیشرفت‌های علمی، توجه به ارزش‌های اسلامی ‌ایرانی به‌منظور تقویت خودباوری، برخورداری از نگاه منتقدانه و منصفانه و  توجه به توفیقات علمی و منافع ملی برشمرد.

مرامی اظهار داشت: طرح‌های  مستندسازان در زمینه دفاع مقدس به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ارسال خواهد شد و متقضیان می‌توانند با تکمیل فرمی از سامانه defc.ir  تا پایان تیرماه پیشنهادهای خود را ارائه کنند؛ در ادامه پس از احراز صلاحیت حرفه‌ای و بررسی آن در شورای تخصصی مجوز ساخت و نیز حمایت‌های لازم ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها دفاع مقدس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس فیلم کوتاه فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس فیلم کوتاه فارس دفاع مقدس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس فیلم کوتاه فارس دفاع مقدس اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  علیرضا نوروزی گفت: ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان در سال‌جاری با حضور نویسندگان و مولفان بومی برگزار می‌شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  آذربایجان‌غربی با اشاره به شرایط جشنواره، ادامه داد: آثار ارسالی باید برای اولین بار در محدوده زمانی ۰۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱ تا ۲۹/‏۱۲/‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

وی افزود: همچنین آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد و کتاب‌هایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتاب‌های که توسط نویسندگان و مولفین بومی و غیربومی در استان آذربایجان‌غربی تالیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی ادامه داد: از هر عنوان کتاب باید ۲ نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتاب‌های ارسالی باید در یکی از گروه‌های تالیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی قرار نخواهد گرفت، اظهار کرد: کتاب‌های کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

وی افزود: علاقه‌مندان تا ۳۱ ام مردادماه سال‌جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی (ره)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

مسابقه کتاب سال استان آذربایجان‌غربی با همکاری خانه کتاب ایران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود