Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران بارش شدید باران به مدت چند ساعت در روز گذشته، علاوه بر وقوع خسارت در بسیاری از شهرهای مازندران، موجب مرگ یک فرد 69 ساله آملی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان از مرگ یک نفر در منطقه کوهستانی نمارستاق از توابع بخش لاریجان شهرستان آمل به دنبال باران شدید و طغیان رودخانه خبر داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر علی عباسی تصریح کرد: در اثر بارندگی  طغیان رودخانه روز چهارشنبه ۲۵ تیرماه یک مرد 69 ساله، متاهل، ساکن شهرستان آمل جان خود را از دست داد.

عباسی خاطرنشان کرد: تا این لحظه ۲۶ تیرماه فقط همین یک فوتی حسب دستور مقام قضایی جهت کارشناسی تخصصی و تعیین علت فوت به پزشکی قانونی ارجاع شد.

خسارت 2 میلیارد ریالی سیلاب در یکی از روستاهای بلده نور

امین رنجکش بخشدار بلده نیز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بارش شب گذشته خسارات بسیار زیادی را وارد کرده است، اظهار کرد: سرازیر شدن سیلاب از دره به خیابان کوهسار ۶ شهر بلده، ۵۰۰ متر از آسفالت خیابان به صورت 100 درصد تخریب شده ‌است. 

وی تصریح کرد: حدود ۱۵ منزل مسکونی نیز در این خیابان دچار آبگرفتگی شده ‌است. 

بخشدار بلده خاطرنشان کرد: هم اکنون در حال رفع آبگرفتگی و بازگشایی راه‌ها هستیم و شرایط تقریبا خوب است.

رنجکش ادامه داد: روستای ورازان بلده نیز متحمل خسارت ۲ میلیارد ریالی از سیلاب شب گذشته در بخش منازل، دیوار و باغات شده است.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد :سیلاب یک هزار و ۳۰۰ میلیارد به بخش کشاورزی خسارت زد اما تاکنون یک ریال اعتبار خسارت سیلاب پرداخت نشد.

وی افزود: بخش عمده خسارت‌ها و آسیب‌ها در این شهرستان مربوط به باغات، مزارع، زمین‌های کشاورزی، کانال‌های آبرسانی و سرآب بندی‌های بخش کشاورزی و همچنین ابنیه فنی و راه‌های روستائی و عشایری است. که در این بارندگی بخش زیادی از محورهای ارتباطی روستایی و عشایری نیز مسدود شده بود. کهگیلویه و بویراحمد ۲۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی دارد که ۱۶۰ هزار هکتار از این میزان زراعی است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228422 برچسب‌ها سیل

دیگر خبرها

  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل