Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود برومند روز پنجشنبه با اشاره به برگزاری یکصد و نود و یکمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی عتف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون دائمی عتف(علوم، تحقیقات و فناوری) در مورد گزارش جلس ماه گذشته این شورا و مصوبات آن بود.

وی با بیان اینکه در این جلسه سه موضوع مورد بحث قرار گرفت، گفت: یکی از این موضوعات، اتصال بخش عرضه و تقاضای فناوری در کشور به خصوص در شرایط فعلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل شورای عالی عتف با اشاره به دیگر مصوبات این جلسه، افزود: چگونگی تدوین برنامه‌های علم و فناوری استانی و نحوه به کارگیری این برنامه ها در فرایند تدوین برنامه های ملی پژوهش و فناوری کشور به خصوص برنامه هفتم توسعه یکی از مباحث مطرح شده در جلسه شورای عالی عتف بود.

معاون سابق پژوهشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: در این زمینه دل نگرانی‌های برای خروجی دقیق این برنامه ها وجود داشت و بر اساس تصمیم‌های گرفته شده، نتایج برنامه ریزی استان ها با آنچه از جانب دستگاه ها فراهم می شود در کمیسیون‌های تخصصی مورد بررسی، تلفیق و تهیه اولویت‌ها قرار گیرد.

به گفته برومند، طرح تاپ موسوم به (تولید و توسعه اشتغال پایدار) از جانب وزارت صمت برای ایجاد فضا و بستر عرضه و تقاضای اجرای پروژه های فناوری مبتنی بر نیاز شرکت های کوچک و متوسط کشور مطرح شده است که در جلسه امروز شورای عالی عتف بخش نخست این طرح برسی شد.

برچسب‌ها مسعود برومند علم و فناوری کمیسیون دائمی عتف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسعود برومند علم و فناوری کمیسیون دائمی عتف مسعود برومند علم و فناوری کمیسیون دائمی عتف شورای عالی عتف برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخش دوم جلسه شورای عالی قوه قضائیه، کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر در حاشیه جلسه شورای عالی قوه قضائیه، با اشاره به آمار منتشر شده پیرامون دستگیری ۹۰۰ تن از دانشجویان و اساتید در آمریکا طی روزهای گذشته در جریان خیزش ضدصهیونیستی، اظهار کرد: در حالی که طی روزهای اخیر شاهد برپایی تجمعات گسترده ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و بازداشت چندصد نفر از دانشجویان و اساتید آمریکایی در این رابطه هستیم، دفتر کمیساریای حقوق بشر طی همین مدت بدون کوچکترین توجه و اعتنایی به اتفاقات رخ‌داده در آمریکا، سه بیانیه حقوق بشری علیه ایران صادر کرده است که این موضوع مؤید تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری است.

کد خبر 6092237

دیگر خبرها

  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه