Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:48:31 GMT

مشکلی در تامین ماسک استان مرکزی وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۰۷۳۷

مشکلی در تامین ماسک استان مرکزی وجود ندارد


«سعید فرخی» روز پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی افزود: علاوه بر تولیدکنندگان بزرگ ماسک، ۱۱ کارگاه تولیدی زیر نظر بسیج اصناف روزانه بیش از ۳۰ هزار عدد ماسک تولید می‌کنند.

وی ادامه داد: کارگاه‌های خانگی تولید ماسک با کمبود پارچه روبه‌رو بودند که برای این موضوع  چاره‌اندیشی شده و هفته آینده این معضل حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی بیان کرد: تولید ماسک با قطعات کوچکتر برای استفاده کودکان نیز باید در دستور کار کارگاه‌های تولید ماسک استان قرار گیرد.
‌فرخی در خصوص تامین الکل مورد نیاز استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس مصوبه پدافند زیستی استان واحدهای تولید الکل باید روزانه سه هزار و ۵۰۰ لیتر الکل را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار دهد تا این دانشگاه بر پایه سهمیه بندی اصولی بتواند در سایه عدالت این محصول را در اختیار همه بخش‌ها بگذارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص افزایش نرخ اجاره ساختمان ، گفت: بر اساس مصوبه پدافند زیستی کشور و با توجه به شیوع ویروس کرونا، نرخ اجاره‌بها مسکن در اراک باید تا ۱۵ درصد افزایش یابد که این قانون رعایت می‌شود و اتحادیه باید نسبت حل این مشکل و کنترل اجاره‌بها تلاش کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی در خصوص توزیع لاستیک نیز گفت: بر اساس قانون هر نوع لاستیک خارجی یا ایرانی باید از طریق سامانه و با نظارت بهینه بین متقاضیان واقعی توزیع شود. 

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک استان مرکزی ستاد تنظیم بازار پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک استان مرکزی ستاد تنظیم بازار ویروس کرونا ماسک استان مرکزی ستاد تنظیم بازار استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • برای خواب خوب مقررات بگذارید
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • آمادگی بانک‌ها برای استفاده از برات الکترونیکی
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید