Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

چشمی: خیلی از تیم ها توان اجرای پروتکل ها را ندارند

روزبه چشمی در حاشیه تمرینات امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران در ارتباط با شرایط این تیم، اظهار داشت: شرایط مان بهتر شده و بازیکنان کرونایی ما برگشته‌اند و دو جلسه تمرین کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتوانیم در آبادان مقابل صنعت نفت، سه امتیاز بازی را بگیریم. الان کل کشور منطقه قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا است و تهران خیلی تفاوتی با آبادان ندارد. متاسفانه پروتکل‌های ما اصلا شبیه آلمان و ایتالیا نیست و اصلا توان اجزای پروتکل‌های آن‌ها را نداریم، چون امکانات و تجهیزات آن‌ها را نداریم. متاسفانه برای کسانی که اصرار به برگزاری بازی‌ها دارند، جان انسان‌ها اهمیتی ندارد. پروتکل‌ها اینقدر ایراد دارد که هر روز یک باشگاهی می‌تواند یک ایرادی از آن بگیرد. ما فقط یه تونل ضدعفونی، ماسک و دستکش داریم و چیزی بیش از این نداریم. خیلی تلاش کنیم می‌توانیم یک پرواز چارتر هم بگیریم که در آن فاصله اجتماعی رعایت شود.

وی در ادامه در خصوص حواشی به وجود آمده در ارتباط با راستی‌آزمایی پاسخ تست‌های کرونا، تصریح کرد: مگر می‌شود تست بیمارستان مسیح دانشوری مثبت شود، تست ایفمارک منفی، این چه منطقی است؟

هافبک تیم فوتبال استقلال در پایان پیرامون ادامه اعتراض این تیم به ادامه لیگ، خاطرنشان کرد: ما از ابتدا به از سرگیری لیگ اعتراض داشتیم و الان هم داریم. دغدغه ما جان انسان‌ها است، وقتی می‌توان کنترل کرد که جان انسان‌های بیشتری حفظ شود چه اصراری است که بازی کنیم؟ / میزان

آزمون: دیروز چهارتا گل زدیم اما...

سردار آزمون شب گذشته چهره درخشان زنیت در دیدار تشریفاتی مقابل اورنبورگ بود. او که در پایان بازی بهترین بازیکن میدان هم شد، در باره نمایش تیم زنیت گفت: «در نیمه اول نمایشی پایین تر از سطح انتظار و درخواست سرمربی داشتیم.»

آزمون در ادامه افزود: «چهار گل زدیم اما هیچ مسابقه ای راحت نیست، خداراشکر میکنم که روند حرکتی تیم در نیمه دوم بهتر شد و خوشحالم که آنچه سرمربی میخواست تحقق یافت.» یک وبسایت روسی به نام ویدی اسپورت نوشته مهاجمانی که برای تیمشان گل می‌زنند باید محترم شناخته شوند؛ نظر آزمون و زیوبا. سردار در خصوص گلزنی خود نیز عنوان کرد: «همه چیز برای تیم و در داخل مسابقه است!» آزمون با این دو گل ۱۶ گله شد و در رتبه دوم جدول گلزنان لیگ روسیه قرار گرفت. او همچنین یک پاس گل به زیوبایی داد که با یک گل بیشتر نسبت به سردار صدرنشین است.

ستوده: یزدانی و غلامی در قرنطینه هستند

کاوه ستوده در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم اظهار داشت: بازیکنانی که تست کووید آنها مثبت شده بود، 2 روز متوالی تست گرفتیم. بعد از تأئید سلامتی‌شان، به تمرینات اضافه شدند. وی تصریح کرد: زمانی که تست‌های ما مثبت شد، اگر همان موقع به قرنطینه می‌رفتیم و مانند تیم فوتبال عمل می‌کردیم، تماس کمتر می‌شد و آلودگی بین بچه‌ها منتقل نمی‌شد، اما سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی - ورزشی خواستند که در آزمایشات صحه‌گذاری شود.

وی ادامه داد: ما اکنون دو بازیکن کوویدی داریم. سیاوش یزدانی و عارف غلامی در قرنطینه هستند. امیدواریم بین بازیکنان دیگر انتقال صورت نگیرد و تلاش می‌کنیم همه بازیکنان در سلامت باشند و تا آنجا که بتوانیم برای سلامتی بازیکنان پروتکل‌ها، مراقبت‌ها و فاصله‌گذاری‌ها را رعایت می‌کنیم.

پزشک تیم استقلال در اشاره به انتقال ویروس کرونا در افراد عنوان کرد: این ویروس می‌تواند دو علائم خفیف باشد یا علائم پیش‌رونده داشته باشد که منجر به بستری در آی‌سی‌یو یا فوت شود. باید دید تا چه حد در بازیکنان انتقال یافته است. اگر خدای ناکرده ریه درگیر شود و ضایعاتی ایجاد شود، بازیکن نمی‌تواند به فوتبال برگردد، ممکن است روی عضلات قلب تأثیر بگذارد و مشکلات قلبی و تنفسی ایجاد کند. تأثیر این ویروس در بدن اشخاص متفاوت است.

علی نژاد: اصلاحات اساسنامه به فیفا ارسال شده است

مهدی علی‌نژاد، در پایان مجمع فدراسیون کشتی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزارت ورزش پاسخگوی چگونگی روند اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال نیست. براساس اساسنامه فدراسیون فوتبال، وزیر و معاونش حق حضور در مجامع را ندارند و در چنین شرایطی ما نمی‌توانیم پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: هرچند بهاروند، نبی و مسئول کمیته حقوقی توضیحاتی را دراین ارتباط ارائه داده‌اند، ضمن اینکه جزئیات نیز به اعضای مجمع ارائه شده است و نقطه نظرات هم در این خصوص بیان شده است. معاون وزیر ورزش وجوانان خاطرنشان کرد: رفت و برگشت‌ها انجام شده و تا آنجا که اطلاع داریم، فدراسیون فوتبال اصلاحات را به فیفا ارسال کرده و منتظر پاسخ آنها است.

وی در ادامه در خصوص رسانه‌ای شدن روند اصلاح اساسنامه با بیان اینکه مطالب تا جای ممکن برای رسانه‌ها و مردم بازگو شده است، گفت: فکر نمی‌کنم به صلاح باشد که تمامی مکاتبات فدراسیون منتشر شود، در واقع در همه نهاد‌ها این‌گونه است و ریز مکاتبات خود با نهادهادی بین‌المللی و داخلی را رسانه‌ای نمی‌کنند.
علی‌نژاد پیرامون روند اصلاح اساسنامه، بیان کرد: رفت و برگشت‌های اساسنامه با فیفا طبیعی است، سایر فدراسیون‌ها هم با فدراسیون‌های جهانی همین مکاتبات را دارند، اما فدراسیون فوتبال بیشتر مورد توجه است.

او در ادامه سخنانش با بیان اینکه انجام مسائل مربوط به اساسنامه در حاشیه فعالیت‌های کلان فدراسیون در دست انجام است، تاکید کرد: مسابقات لیگ درحال برگزاری است، مربی تیم ملی انتخاب شده، امورجاری در دست پیگیری است و در این ارتباط نگرانی خاصی وجود ندارد. معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر شفاف سازی این نکته را مورد توجه قرار داد که مصالح ملی باید در تمامی امور با دقت به عنوان یک اصل پذیرفته شود.

تست کرونای بیرانوند منفی شد

علیرضا بیرانوند که این هفته راهی بلژیک شد، روز گذشته در تست پزشکی تیم روال آنتورپ شرکت کرد و فعالیت های جسمانی لازم را پشت سر گذاشت تا برای حضور در اردوی آنتورپی ها آماده شود.
او همچنین بلافاضله بعد از ترک ایران و رسیدن به بلژیک تست کرونا را انجام داد که نتیجه این آزمایش منفی بود. البته او به همراه دیگر بازیکنان چند بار دیگر هم در این آزمایش شرکت خواهد کرد. وبسایت دالماپورتال نیز تست منفی کرونا برای ستاره تیم ملی ایران را تائید کرده است. تیم آنتورپ در فینال جام حذفی دیدار حساسی را مقابل کلوب بروژ خواهد داشت و باید دید که آیا بیرانوند در این بازی به میدان خواهد رفت یا خیر؟

کریمی: امیدوارم تفکر خوبی پشت برگزاری مسابقات باشد

علی کریمی در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) استقلالی‌ها اظهار کرد: در دو، سه روز گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و خداراشکر بازیکن‌هایی هم که تست‌شان مثبت بود و نزدیک دو هفته همراهمان نبودند در این یکی دو روز اضافه شدند و امروز دو سه مصدوم داشتیم که ‌آن‌ها هم به تیم برگشتند. مجموعه تیم مان به مراتب کامل تر شده است و آخرین روز تمرین پیش از بازی با صنعت نفت را پشت سر گذاشتیم و برای این بازی آماده می‌شویم.

او درباره کسب سهمیه آسیایی گفت: در جدول ششم هستیم و یک بازی معوقه داریم. امیدوارم رتبه خودمان را در جدول بهتر کنیم. قطعا به دنبال سهمیه هستیم. قهرمانی از همان موقع هم که بازی‌ها شروع شد کمی دور از ذهن بود چرا که اختلاف امتیازمان زیاد بود و این‌که دو سه بازی اولمان هم نتیجه لازم را نگرفتیم. اکنون امیدواریم که بتوانیم دوم شویم تا بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم.

هافبک استقلال تهران درباره بازی با صنعت آبادان و وضعیت نامساعد خوزستان از نظر شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: امکان این‌که همه تیم‌ها آلوده شوند زیاد است و ما نباید تدابیر را بیندیشیم و بر عهده مسئولان برگزاری است اما امیدوارم تفکر خوبی پشت برگزاری مسابقات باشد.

او در رابطه با محروم شدن استقلال از سه پنجره نقل‌و انتقالاتی گفت: همه ما این خبر را شنیدیم ولی همانطور که مدیرعامل گفت امیدواریم با پرداخت بدهی‌ها این محرومیت بخشیده شود.

رحمتی امید اول سهراب در مشهد

سهراب بختیاری‌زاده که شب گذشته به‌عنوان سرمربی جدید شهرخودرو انتخاب شده بود، عصر امروز در تمرین این تیم حضور یافت و مراسم معارفه‌اش برگزار شد تا رسما فعالیت خود را شروع کرده و شاگردان‌اش را آماده دیدار پیش رو مقابل پارس جنوبی جم کند.

بختیاری‌زاده که ازجمله مربیان جوان فوتبال ایران به شمار می‌رود و تجربه و چالش‌های زیادی را در دوران بازی و سرمربیگری‌اش داشته، اکنون در محیطی آرام و متفاوت‌تر از آنچه تاکنون در آن بوده، شهرخودرو را هدایت می‌کند و امیدوار است با تیم منسجم و بازیکنان با سابقه‌ای مثل سید مهدی رحمتی بتواند تیمش را به موفقیت و سهمیه آسیایی برساند.

رحمتی که فصل موفقی در شهرخودرو داشته و در دوران پساکرونا سه بازی فوق‌العاده را برابر ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان و سایپا به نمایش گذاشته، در بهترین فرم خود قرار دارد و می‌تواند یکی از ارکان موفقیت تیم و همچنین سهراب بختیاری‌زاده که تنها با او ۹ سال اختلاف سنی دارد، باشد.

شماره یک شهرخودرو که بدون تردید یکی از امیدهای اصلی بختیاری‌زاده در شهرخودرو به شمار می‌رود، امروز هم مثل بازی‌های اخیرشان با روحیه و توان بالا در تمرین معارفه سرمربی جدیدشان حاضر شد تا آمادگی خود را به نمایش بگذارد و نشان دهد که سهراب می‌تواند حساب ویژه‌تری روی بازی و تجربه او باز کند.

بازگشت سیروس با پیراهن مشکی به لیگ برتر

اگر امروز روند مذاکره سیروس پورموسوی و باشگاه پارس جنوبی مثبت طی شود آن وقت باید شاهد حضور او با همان پیراهن مشکی همیشگی اش کنار زمین و روی نیمکت پارس در ادامه مسابقات باشیم.
پورموسوی در لیگ هجدهم و در حالی که چند هفته از مسابقات نگذشته بود از این تیم جدا و هدایت تیم جوانان ایران را به عهده گرفت. او با تیم جوانان به مرحله نهایی رقابت های قهرمانی آسیا صعود کرد اما از این تیم نیز جدا شد.
او اما بعد از جدایی هومن افاضلی از تیم پارس جنوبی ، گزینه هدایت این تیم است. پورموسوی امروز به جم رفته و قرار است جلسه نهایی را مدیران پارس جنوبی برگزار کند و به احتمال زیاد از امروز سکان سرمربیگری این تیم را به دست بگیرد.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران استقلال روزبه چشمی ویروس کرونا سردار آزمون زنیت کاوه ستوده عارف غلامی سیاوش یزدانی مهدی علی نژاد فیفا علیرضا بیرانوند آنتورپ پرسپولیس علی کریمی مهدی رحمتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران استقلال روزبه چشمی ویروس کرونا سردار آزمون زنیت کاوه ستوده عارف غلامی سیاوش یزدانی مهدی علی نژاد فیفا علیرضا بیرانوند آنتورپ پرسپولیس علی کریمی مهدی رحمتی فدراسیون فوتبال بختیاری زاده فوتبال ایران ویروس کرونا پارس جنوبی پروتکل ها علی نژاد بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر

دریافت 15 MB کد خبر 6098186

دیگر خبرها

  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد