Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@16:47:24 GMT

مسیر ارتباطی ۲۳ روستای گلستان مسدود است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۱۱۶۶

مسیر ارتباطی ۲۳ روستای گلستان مسدود است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بارش‌های نقطه‌ای و رگباری صبح پنجشنبه در شرق گلستان منجر به وقع سیل و مسدود شدن برخی از معابر شد. فرمانده انتظامی استان گلستان درباره آخرین وضعیت راه‌های گلستان گفت: صبح امروز (پنجشنبه) به دنبال بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها، بخش هایی از شهرستان مینودشت دچار سیلاب و آبگرفتگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله ماموران انتظامی و تیم‌های امدادی برای رسیدگی به موضوع و پیشگیری از حوادث احتمالی به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

محمدسعید فاضل دادگر افزود: با حضور ماموران مشاهده شد، حدود ۲۰ هکتار از اراضی زیر کشت شالی بر اثر سیلاب تخریب شده و مسیر ارتباطی ۲۳ روستا هم به علت طغیان رودخانه و تجمع گل و لای مسدود است. میزان تخریب منازل شهرستان مینودشت و روستاهای اطراف آن در دست بررسی است. تعدای از روستاها و معابر دچار آبگرفتگی‌های گسترده شده‌اند که تلاش جهادی پلیس، دستگاه‌های امدادی و گروه‌های مردمی برای مهار سیلاب و پاکسازی محورها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی گلستان از مردم خواست با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال آبگرفتگی و بارندگی‌های شدید در نقاط مختلف استان، ضمن عمل به توصیه‌های دستگاه‌های امدادی، از نزدیک شدن به رودخانه‌ها و آب‌بندان‌ها جدا خودداری کنند.

تردد در محورهای اصلی برقرار است

رئیس پلیس راه گلستان هم گفت: تردد در همه محورهای اصلی استان برقرار است. سرهنگ علی عبدی افزود: با توجه به بارش های شدید و طغیان رودخانه‌ها در آزادشهر و مینودشت، تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان با مشکلاتی مواجه شد. از همان لحظات ابتدایی پلیس و دستگاه های امدادی برای رفع مشکلات موجود وارد عمل شدند.

رئیس پلیس راه استان گلستان با اشاره به وجود گل و لای در محور کمربندی آزادشهر، گفت: در همه محورهای اصلی ترافیک روان برقرار است لذا از رانندگان تقاضا داریم ضمن عمل به توصیه‌های پلیس از ترددهای غیر ضروری در محورهای شرق استان خودداری کنند.

کد خبر 531505 برچسب‌ها سيل استان گلستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيل استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌ دلیل جریان سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به دلیل  طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی آبنما‌ها و محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تااطلاع بعدی مسدود  است. 

سرهنگ علیرضا رضایی، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • ورود سیلاب به مسیر ارتباطی «گل گل» ملکشاهی
  • بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در ایلام
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • مسدود شدن مسیر روستاهای دشتی بر اثر سیل
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد