Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- زمان مناسب برای تعویض فیلتر آب یخچال بوش چه زمانی است و چه فیلتری برای ساید بای ساید بوش مناسب است!

همانطور که همه دارندگان یخچال و ساید بای ساید بوش می دانند، برای تصفیه آب این یخچال های و افزایش کیفیت آب آشامیدنی و همچنین یخ تولید شده توسط این یخچال، از فیلتر آب استفاده می شود که باید دارای خصوصیات فراوانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  با خواندن این مقاله زمان مناسب برای تعویض فیلتر آب یخچال و ساید بوش را متوجه خواهید شد و نمایندگی مناسبی که بتواند در زمینه تعویض فیتلر آب و فروش فیلتر اصلی بوش به شما کمک بکند را نیز معرفی می کنیم.

بسیاری از افرادی که  یخچال و ساید بای ساید بوش خریداری کرده اند بعد از مدتی پی می برند که خطای فیلتر آب روی پنل جلویی دستگاه نشان داده می شود. این موضوع در واقع بیانگر این است که عمر فیلتر آب یخچال بوش آنها تمام شده است. تمام شدن عمر فیلتر در واقع به  اتمام رسیدن دوره مفید بودن آن است و هر چه زودتر بایستی آن را تعویض کرد. علت در عجله در تعویض به این خاطر است که املاح و ناخالصی های قبلی که در فیلتر تجمع یافته اند با املاح و ناخالصی های جدید وارد لوله های ورودی آب ساید شده و لازم است و در در انتها وارد بدن شما مصرف کننده عزیز بشود.

طول عمر مفید یک فیلتر آب مناسب برای یخچال و ساید بای ساید بوش در حدود 9 ماه الی 12 ماه می باشد که بعد از نصب جدید فیلتر آب و ریست کردن یخچال دستگاه بطور اتوماتیک این هشدار را می دهد.

انواع فیلترهای آب مناسب برای یخچال و ساید بوش و خصوصیات آنها

در بازار لوازم خانگی بوش مخصوصا یخچال و ساید بوش، انواع مختلفی از فیلترها وجود دارند که می توان از آنها استفاده کرد. اما عمده آنها از کیفیت و کارآیی مناسبی برخوردار نیستند. همچنین تعویض فیلتر آب نیز نیاز به تخصص و دانستن مربوط به خود را دارد. فیلترهای ساید بای ساید بوش به دو دسته فیلترهای درونی و فیلترهای بیرونی تقسیم بندی می شوند. فیلترهای درونی فیلترهایی هستند که بایستی درون دستگاه قرار بگیرند و نیاز به باز و بست کردن درب پشت یخچال دارند. ولی فیلترهای بیرونی ساید فیلترهایی هستند که بیرون دستگاه و در مسیر ورودی آب یخچال قرار می گیرند تعویض آنها کار پیچیده ای نیست.

 

نمایندگی مطمئن برای خرید فیلتر یخچال بوش

نمایندگی های مختلفی با اعتبار یا بی اعتبار برای تعویض فیلتر یخچال بوش وجود دارد. اما نمایندگی اصلی که گارانتی اصلی بوش در ایران را ارائه می دهد مجموعه ای است به نام مجموعه گارانتی که به عنوان برترین نمایندگی بوش در ایران شناخته می شود.  این نمایندگی با داشتن تیم مجرب و متعهد سالهاست در زمینه تعویض فیلتر آب یخچال بوش بصورت کاملا تخصصی فعالیت دارد. این نمایندگی فیلتر یخچال بوش را ارائه می دهد. فیلترهایی که توسط این نمایندگی ارائه می شود کاملا اصلی بوده و برای ساید و یخچال بوش طراحی شده است.

با توجه به گزارشی که در بالا در خصوص تعویض فیلتر آب یخچال بوش بیان شد، راههای ارتباطی شما با تنها نمایندگی معتبر فیلتر آب یخچال بوش می توانید تماس با این نمایندگی یا ارتباط با وب سایت آن ها باشد.

وب سایت نمایندگی تعویض فیلتر آب بوش:   www.garanty.ir  و شماره تماس : 02172036 است.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فیلتر آب یخچال ساید بای ساید بوش ساید بای ساید بوش یخچال و ساید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل یک قطعه بوتیمار به محیط زیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،دادی، رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست خوسف گفت: یک قطعه بوتیمار که در اثر شکستگی بال از نظر جسمانی ضعیف شده بود از سوی یکی از دوستداران طبیعت و نیروهای اداره گاز شهرستان خوسف تحویل نمایندگی حفاظت محیط زیست خوسف شد.

بوتیمار یا غم‌خورک گونه‌ای از راسته پلیکان‌ سانان و خانوادهٔ حواصیلان است، ویژگی اصل این پرنده که آن را از دیگر اعضای تیره حواصیلان متمایز می‌کند، گردن کوتاه‌تر آن است.

بوتیمار رابطه‌ای کاملا نامانوس و غریبانه با انسان‌ها دارد؛ غالبا از آنها دوری می‌کند و بیشتر اوقات در مخفی گاه خود به سر می‌برد.

دیگر خبرها

  • قبل از خرید بهتر است تفاوت تسمه با ورق فولادی را بدانید!
  • فیلتر شنی در دستگاه های تصفیه آب صنعتی
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • تحویل یک قطعه بوتیمار به محیط زیست
  • هر آنچه باید درباره ویژگی My Week در Google Photos بدانید
  • فیلتر کوچکی که دوربین موبایل را گران می‌کند
  • هر آنچه که باید در مورد استفاده از «وازلین» بدانید
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • هر آنچه از سیستم VRF باید بدانید
  • ۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی که باید بدانید