Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف یک تن تریاک در شهرستان خاش خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه‌جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مسلح از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان خاش موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان شهرستان خاش در این عملیات که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همراه بود با یک سری کار گسترده میدانی روز گذشته محل دپوی محموله مواد مخدر را در یکی از روستاهای مرزی این شهرستان شناسایی و تحت نظر گرفتند.

کشف سنگین‌ترین محموله مواد مخدر در ‌جنوب شرق کشور / 41 قاچاقچی دستگیر شدندبیش از 1.5 تن انواع مواد مخدر در عملیات شب گذشته پلیس استان کرمان کشف شدکشف بیش از 1.5 تن انواع مواد مخدر در استان کرمان به روایت تصوی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های لازم قضائی تکاوران پلیس با محاصره محل در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگیری دو قاچاقچی در بازرسی از محل یک تن تریاک کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دیگر اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باندهای قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود؛ چراکه چشمان تیز بین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قاچاق مواد مخدر مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان بیشتر بخوانید... از گوشه و کنار هرمزگان|کشف بیش از ۱۴۵ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان بوموسی‌ از گوشه و کنار کاشان| ۳۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف و ضبط شد اطلاعیه دادگستری خراسان‌‌رضوی درباره اعدام یک مجرم مشهدی/ ۲۰ مورد محکومیت در ۲۲ سال/ از مواد مخدر تا تعقیب به‌دلیل تهدید به⁧ آدم‌ربایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان قاچاق مواد مخدر مواد مخدر سیستان و بلوچستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاتل فراری در شهرستان مهرستان پس از یک ماه زندگی مخفیانه توسط کاراگاهان پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا دلیری روز شنبه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در فروردین ماه امسال مبنی بر قتل جوانی در یکی از محلات شهرستان مهرستان، بلافاصله تیم مجرب از ماموران پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول توسط سلاح سرد مورد اصابت قرار گرفته و فوت کرده و قاتل یا قاتلان متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از اقدامات تخصصی با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس، هویت متهم شناسایی و قاتل پس از یک ماه زندگی مخفیانه در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محلات شهرستان‌ مهرستان با آلت قتاله به کاربرده شده دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال