Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@19:09:35 GMT

دست رد صلاح به سینه مصری‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۱۳۱۱

دست رد صلاح به سینه مصری‌ها

به گزارش افکارنیوز،

 محمد صلاح بازیکن تیم فوتبال لیورپول انگلیس به تازگی به همراه این تیم توانست عنوان قهرمانی لیگ جزیره انگلیس را به دست بیاورد. به همین منظور فدراسیون فوتبال مصر به همراه نزدیکان صلاح قصد داشتند طی روز‌های آتی مراسمی برای تقدیر از مهاجم ارزنده کشورشان برگزار کنند.

اخبار ورزشی-صلاح ضمن رد حضور در این مراسم عنوان کرد کشور انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا در اروپا به او تا پایان رقابت‌های فصل اجازه نمی‌دهد این کشور را ترک کند و از طرفی باید ایزوله شود که این شرایط برای فرزندان و همسرش مشکل ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور فدراسیون فوتبال مصر مراسم تقدیر از صلاح را به زمان دیگری موکول کرد.

صلاح با زدن ۱۹ گل پشت سر جیمی واردی در رتبه سوم برترین گلزنان پریمرلیگ انگلیس جای گرفته است.


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال انگلیس لیگ فدراسیون فوتبال انگلیس رقابت فدراسیون فوتبال مصر صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت

چهره دومین تیم صعودکننده به سطح اول فوتبال انگلیس مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از لسترسیتی دومین تیم صعودکننده از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال انگلیس موسوم به چمپیونشیپ نیز مشخص و این افتخار نصیب تیم ایپسویچ تاون شد.

دیدارهای چهل‌و‌ششمین و آخرین هفته از رقابت‌های چمپیونشیپ فصل 24-2023 امروز (شنبه) به‌صورت همزمان برگزار شد که در پایان آنها ایپسویچ تاون تیم دوم جدول در خانه برابر تیم هادرزفیلد با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. این در حالی بود که حتی یک تساوی هم منجر به صعود شاگردان کایران مک‌کنا می‌شد. در واقع با توجه به شکست خانگی لیدزیونایتد رده سومی در بازی همزمان مقابل ساوتهمپتون، شکست هم حکم به صعود ایپسویچ تاون می‌داد.

پارما به سری A برگشت

 

این نتایج باعث ایجاد اختلاف شش امتیازی میلان ایپسویچ تاون و لیدزیونایتد و قطعی شدن صعود ایپسویچ تاون به لیگ برتر انگلیس شد. آخرین حضور این تیم در سطح اول فوتبال انگلیس به سال 2002 برمی‌گشت.

چهره سومین تیم صعودکننده به لیگ برتر انگلیس در پایان دیدارهای پلی‌آف میان تیم‌های سوم تا ششم چمپیونشیپ شامل لیدزیونایتد، ساوتهمپتون، وست‌بروموویچ و نوریچ‌سیتی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است