Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: بازی بسیار حیثیتی و مهم برای هر دو تیم است. هم از نظر جدولی و هم اینکه دربی خودروسازان است. دو تیم دنبال سه امتیاز هستند در در جدول شرایط را سر و سامان بدهند و هم اینکه کری دربی را برده باشند.

وی افزود: ما با تمام وجود بازی می‌کنیم. روحیه تیم خوب و فوق‌العاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما در سه بازی خوب شکست نخورده‌اند و امیدوارم با صحبت‌های روحی و روانی که با بازیکنان انجام می‌دهیم، بتوانیم برنده این بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه سایپا از سه تیم بالای جدولی امتیاز گرفته و چه نظری در این خصوص دارد، گفت: این برای ما مهم نیست. ما باید در تمام بازی‌ها امتیاز بگیریم و کاری به گذشته هیچ تیمی نداریم. بحث تاکتیکی برای ما مهم است و اینکه لحظات حساس بازی به سود ما رقم بخورد تا دست پر از زمین خارج شویم.

ویسی در خصوص اینکه تیمش دو برد متوالی کسب کرده و آیا می‌تواند به سومین پیروزی متوالی دست پیدا کند، اظهار داشت: ما آنقدر باخت داده‌ایم که با دو برد کارمان تمام نشود. با بچه‌ها در این خصوص زیاد صحبت کردیم. گفتند مغرور نشوید که من گفتم آنقدر به باشگاه بدهی داریم که مغرور نشویم. باید کار تاکتیکی خودمان را انجام بدهیم تا سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره اینکه تیم پیکان یک گل از پرسپولیس صدرنشین کمتر زده است، گفت: ما همانطور که خوب گل می‌زدیم، خیلی خوب هم گل می‌خوردیم. این مسئله برای ما هم عجیب بود و سعی کردیم این مسئله گل خوردن را اصلاح کنیم. سازمان دفاعی ما خوب نبود و بعد از تعطیلات برای بچه‌ها جدولی را با حضور ۱۰ تیم ترسیم کردیم. هفته اول که از پرسپولیس باختیم، هشتم بودیم، بعد از برد ذوب‌آهن سوم شدیم و الان دوم جدول این ۱۰ تیم هستیم. بچه‌های ما این جدول را نگاه می‌کنند و با این جدول پیش می‌روند که روحیه خوبی دارند. سعی می‌کنیم این روحیه را حفظ کنیم و در جدول بالاتر بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص غایبان تیمش در دیدار مقابل سایپا گفت: حجت حق‌وردی حضورش در بازی با سایپا ۵۰-۵۰ است.

ویسی در پاسخ به این سؤال که آیا برد مقابل سایپا ماندن این تیم در لیگ را قطعی می‌کند یا نه، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در این صورت ۷۰، ۸۰ درصد راه را برویم و بعد از آن به یک برد دیگر هم نیاز داریم. این به بازی رقبای ما هم بستگی دارد. هرچند اکنون همه چیز دست خودمان است. قبلاً که در انتهای جدول بودیم، نیم‌نگاهی به نتایج رقبا داشتیم، اما اکنون همه چیز دست خودمان است.

وی در خصوص رفت و آمد زیاد مربیان در تیم‌های مختلف اظهار داشت: این مسائل زیبنده فوتبال ما نیست، همانطور که انتظار داریم بازیکنان به باشگاه خود متعهد باشند. این خوب نیست که مربی امروز یک جایی باشد و اگر پیشنهاد جدیدی دارد، تیمش را ول کند و به جای دیگری برود. به هر حال روی من حساب کرده‌اند و باشگاه پیکان روی من حساب کرده و اگر تیم را رها کنم و به تیم دیگری بروم، بازیکنان از من یاد می‌گیرند. ما معلم این بازیکنان هستیم و به نظرم مدیران هم باید احترام بگذارند و اگر یک مربی با تیمی قرارداد دارد به او پیشنهاد ندهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عبدالله ویسی فوتبال تیم سایپا تیم فوتبال پیکان پاریس خبر مقابل سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ فوتبال عصر امروز در خبری عجیب اعلام کرد که عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با آلومینیوم اراک انجام داد، مبلغ 2 میلیارد تومان جریمه نقدی شده است!

این تصمیم در شرایطی گرفته شده که سازمان لیگ هفته گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در صورت انجام مصاحبه از طرف فعالان در تیم‌های مختلف و درباره موضوعات غیرمرتبط با فوتبال آنها با محکومیت‌های سنگین مواجه می‌شوند. چنین تصمیمی در هیئت‌رییسه سازمان لیگ مصوب شد و بعد از آن به اطلاع رسانه‌ها رسید.

مساله اصلی اما این است که سازمان لیگ در صورت مشاهده تخلفی از سوی مربیان و مدیران و بازیکنان شاغل در باشگاه‌ها ، باید این اتفاق را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش کند و آنها در خصوص تخلف رخ داده، تصمیم بگیرند و حکم بدهند.

در ماجرای حکم عجیبی که برای عبدالله ویسی سرمربی فولاد صادر شده اما قانون رعایت نشده است؛ سازمان لیگ در شرایطی روی خروجی سایت رسمی خود خبر از جریمه دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی داده که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هیچ اطلاعاتی از این ماجرا نداشته و گواهی این ماجرا هم عدم اطلاع‌رسانی در این خصوص روی سایت فدراسیون فوتبال است.

این در حالی است که کمیته انضباطی ساعتی بعد از مصاحبه عبدالله ویسی با انتشار خبری این سرمربی را دعوت کرد تا درباره گفته‌های خود پاسخگو باشد. با توجه به فشردگی مسابقات لیگ برتر هم حضور ویسی در جلسه انضباطی این کمیته به بعد از بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر موکول شد.

یکی از اعضای کمیته انضباطی در این خصوص به خبرنگار ما اعلام کرد که پرونده عبدالله ویسی در این کمیته مفتوح است و هنوز هیچ تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است. از طرف اعضای کمیته انضباطی از ماجرای جریمه دو میلیارد تومانی که توسط سازمان لیگ ابلاغ شده بی‌اطلاع هستند! حتی قرار است ویسی بعد از دیدار فولاد مقابل تراکتور به کمیته انضباطی برود و در خصوص اظهاراتش پاسخگو باشد.

از طرف دیگر صدور حکم تنبیهی برای افراد شاغل در فوتبال فقط توسط یه رکن قضایی فدراسیون فوتبال امکان‌پذیر است؛ کمیته‌های انضباطی، اخلاق و استیناف سه رکن قضایی فدراسیون هستند که تنها نهادهای تصمیم‌گیر و صادر کننده احکام در صورت مشاهده تخلف هستند. پس به عبارت بهتر می‌توان گفت که سازمان لیگ با وجود مصوبه هیئت‌رییسه این سازمان در خصوص برخورد با مصاحبه‌ها و بیانیه‌ها از نظر قانونی نمی‌توانسته حکم صادر کند و همین مساله هم باعث دلخوری مسئولان کمیته انضباطی شده است.

با همه این تفاسیر باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون سنگین‌ترین جریمه نقدی تاریخ فوتبال ایران برای عبدالله ویسی رخ می‌دهد. بی‌شک حضور ویسی در جلسه کمیته انضباطی که چند روز دیگر برگزار می‌شود، خیلی از موضوعات را روشن خواهد کرد و به نظر می‌رسد خیلی زود شاهد صدور حکم واقعی از سوی یک رکن قضایی درباره سرمربی فولاد باشیم.

دیگر خبرها

  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد