Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: وحدت و یکدلی نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی باعث ایجاد امیدواری هر چه بیشتر در بین مردم برای رفع مشکلات آنان شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حمیدرضا بهمنی‌نژاد ظهر امروز در دیدار غلامرضا منتظری نماینده مردم شریف گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تجلیل رهبر معظم انقلاب از مجلس یازدهم به‌عنوان یکی از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس دوران انقلاب و امید و انتظار ایجاد شده در مردم برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان مسوولیت نمایندگان را بیش از پیش افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مجلس انقلابی و برخواسته از بطن جامعه تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و کشور خواهند اندیشند و تلاش می‌کنند که مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان برطرف شود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان با اشاره به جایگاه رفیع شورای نگهبان در قانون اساسی و کشور و با گرامیداشت چهلمین سالروز تاسیس شورای نگهبان تصریح کرد: ۱۰ اصل از اصول قانون اساسی به وظایف شورای نگهبان اختصاص دارد که وظیفه ذاتی آن را حراست از قانون اساسی، جمهوریت و اسلامیت نظام تعریف کرده است. 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان به بیان حملات و فشارهایی که بر ضد این نهاد انقلابی در طی سال‌های بعد از انقلاب گرفته می‌شود اشاره کرد و گفت: این شورا همواره از سوی دشمنان خارجی و برخی از دوستان ناآگاه مورد هجمه قرار گرفته است و این هجمه‌ها هم باعث افتخار و هم نشانگر موفقیت شورای نگهبان است.

  در این دیدار نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: مجمع نمایندگان استان گلستان پیگیر حل مشکلات استان از جمله رفع موانع ایجاد منطقه آزاد اقتصادی و حل مشکل پتروشیمی استان هستند.

غلامرضا منتظری اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از 40 سال هنوز در مسیر آرمان‌ها و اهداف انقلاب باقی مانده است و با وجود دشمنی قدرت‌های جهانی و مشکلات متعدد، این آرمان‌ها حفظ شده‌اند.

وی شورای نگهبان را به عنوان یکی از اصلی‌ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: شورای نگهبان به عنوان یکی از اصلی‌ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره با صلابـت و اقتدار در حراسـت و کیان از قانون و ملی و صیانـت از جامعیـت نظام و پاسداری از اسلامیـت، جمهوری اسـلامی ایران نقـش‌آفرینی، کرده اسـت.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نهاد شورای نگهبان امین مردم است و با ارتباط با تمامی جریان‌های سیاسی در برگزاری انتخابات به صورت مساوی برخورد می‌کند و منویات رهبری و قانون اساسی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

منتظری افزود: نهاد شورای نگهبان براساس وظیفه قانونی خود از انحرافات و حضور افرادی که شایستگی ندارد و به دنبال تغییر نظام هستند، جلوگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین خیمه و ستون انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و نیز مردم بصیر و آگاهی هستند که به موقع در صحنه‌ها و مشکلات انقلاب حاضر می‌شوند و تمام توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: غلامرضا سلیمانی مجلس شورای اسلامی استان گلستان گلستان وحدت حمیدرضا بهمنی نژاد منتظری نماینده گرگان نماینده مردم مجلس شورای اسلامی استان گلستان شورای نگهبان قانون اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ مجید متقی‌فر با تاکید بر اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در ۲۱ اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید؛ لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

وی افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش کرد با در نظر گرفتن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در زمینه انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم اقدام کند.

متقی‌فر افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، یادآور شد: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به ترتیب زیر اعلام کرد:

۱- علیرضا سلیمی
۲- غلامحسین رضوانی
۳- محمد سراج
۴- زهره سادات لاجوردی
۵- زهره طبیب‌زاده
۶- فاطمه قاسم پور
۷- مجتبی زارعی
۸- حسین صمصامی
۹- حسین نجابت
۱۰- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
۱۱- علی اصغر پورمحمدی
۱۲- حسن خجسته باقرزاده
۱۳- مهدی شریفیان
۱۴- مهدی عسگری
۱۵- عبدالحسین روح الامینی
۱۶- سعید آجرلو

انتهای پیام/

کد خبر: 1229361 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی